Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Femme
Dat is wel jammer want dat zou betekenen dat mijn vriendin (die nog geen rijbewijs heeft maar daar wel mee bezig is) niet in de auto kan rijden.Rico v Velzen schreef:Nee weinig tot geen verstelmogelijkheden.. ja voor en achterschuiven.. en je kunt hem eventueel in ee bepaalde hoogte fixeren maar even hoger of lager zetten gaat niet.
Verder kun je niet "verzitten" in zo'n stoel.. als je echt lange ritten maakt van een paar honderd kilometer word je daar minder vrolijk van.
En last but not least.. het in en maar vooral uitstappen is een verhaal opzich.. is ook een kwestie van wennen, maar dukes of hazzard style in je auto springen zit er niet meer in
Comfort lijkt me ook een kwestie van goed proefzitten en de juiste stoel uitzoeken. Het is de bedoeling om lange afstandsritten tijdens bijvoorbeeld een vakantie of Tunnelrun

Uitstappen is nu al lastig vanwege de krappe parkeerruimte in de parkeergarage bij mijn appartement. De deur kan nauwelijks uitslaan bij het uitstappen. Ik ben bezig om daar wat aan te doen door een mooie boerderij buitenaf te kopen met plenty parkeerruimte

Een Alpina wordt nooit met Alpina-logo's op de buitenkant geleverd, die zijn altijd imitatie. Ik wil dat dus ook niet op mijn auto gaan doen. Het Alpina-logo en de stikseltjes in de stoelen zou ik wel graag in willen houden als er andere stoelen in komen, om zo de originele uitstraling te behouden:Macboy schreef:Fantastisch zeg ! Echt onwijs leuk project. Toen ik mee heb gereden in je auto was ik al zwaar onder de indruk. Na dit project zal het helemaal erg zijn
Waar ik alleen mee zit is het volgende. Jij gaat nu de Alpina Roadster verder aanpassen. De bedoeling is dus wel dat de Alpina identiteit gewaarborgd blijft ? (dus logo's e.d.). Jij zegt ja, omdat je bijv ook de stoelen logo wil inborduren en de Alpina spoiler en velgen.
Kan je mij dan verzekeren dat dat BMW logo aan de zijkant ook een keer vervangen gaat worden door een Alpina logo
Wil je hem niet meteen laten spuiten in andere kleur ? Heb je helemaal gevoel van een andere auto
Laatst gewijzigd door Femme op 26 mar 2010, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Femme
Rene / Hazze schreef:Ben nu wel een beetje benieuwd naar dat boerderij verhaal
20 augustus krijg ik de sleutels

Ik dacht dat het misschien wel een leuke plek was om te meeten voor een Achterhoek-toerrit in september ofzo :idea: .
Laatst gewijzigd door Femme op 26 mar 2010, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Joop
Achterhoek altijd leuk toeren... 8)
Gaat vast lukken ergens in september...
D-F Achterhoek meeting;
1. Femme
2. Tomaz
3. Rene / Hazze
4. Mark Nauta (Steven ook zeker...
)
5. Tom
6. Joop
7.
8.
9.
10.
Maar even on topic: mooi project trouwens, ben benieuwd naar het eindresultaat. Voor de toerrit klaar of niet??
Gaat vast lukken ergens in september...
D-F Achterhoek meeting;
1. Femme
2. Tomaz
3. Rene / Hazze
4. Mark Nauta (Steven ook zeker...

5. Tom
6. Joop
7.
8.
9.
10.
Maar even on topic: mooi project trouwens, ben benieuwd naar het eindresultaat. Voor de toerrit klaar of niet??
- Macboy
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- frank de jonge
- Femme
Belangstelling is dus aanwezig
.
Ik kwam vandaag een pic tegen van een Z4-M Coupé met de AC Schnitzer diffusor in carrosseriekleur en zit nu toch te twijfelen of ik niet beter deze diffusor eronder kan leggen in plaats van de diffusor uit het aeropakket.
In carrosseriekleur vind ik hem een stuk netter dan in het zwart zoals op de persfoto's.
Moddervet
:

Persfoto:

Diffusor uit BMW aeropakket:

Ik kwam vandaag een pic tegen van een Z4-M Coupé met de AC Schnitzer diffusor in carrosseriekleur en zit nu toch te twijfelen of ik niet beter deze diffusor eronder kan leggen in plaats van de diffusor uit het aeropakket.
In carrosseriekleur vind ik hem een stuk netter dan in het zwart zoals op de persfoto's.
Moddervet

Persfoto:
Diffusor uit BMW aeropakket:
- Femme
Ik heb trouwens ook mijn eerste diesel aangeschaft
.

driepitter met 21 ponies
.
Voor 70 euro levert de fabrikant een opvoerset met verhoogde rijsnelheid :twisted: .

driepitter met 21 ponies

Voor 70 euro levert de fabrikant een opvoerset met verhoogde rijsnelheid :twisted: .
- MartijnGizmo
- RVV