Je mist nog een belangrijke selling point van bitcoin in bovenstaand bericht. Bitcoin is gebaseerd op eigenaarschap, juist niet op leningen of hypotheken zoals het falende grijze ouderwetse systeem. Je kunt het alleen kopen en hebben.Dennis Cavallino schreef: 08 dec 2017, 10:42Ik vind oma's van 89 best een gewone burger. Vorige week werd mij ook gevraagd of ik geen Bitcoins wilde kopen. Aan de ene kant denk je: had ik het maar gedaan, maar als je dan vandaag bijna 4000 euro daling ziet... het is en blijft een bubbel en er hangen mij nog altijd teveel risico's aan. Met name door al die fucking amateurs die met emoties (en geleend geld?) handelen.Macboy schreef: 08 dec 2017, 10:26 Mensen die erover praten zijn niet altijd mensen die al kopen. Of serieuze bedragen. Dat is wat wordt bedoeld met het duurt nog wel even voordat de gewone burger gaat kopen.
Diezelfde grijze generatie zal blijven roepen dat het een bubbel is. Laat je geld op de bank staan, dan krijg je geen rente, maar dat is niet volatiel.. Als over 10 jaar blijkt dat de nieuwe generatie niet meer hun geld in aandelen heeft gestopt of op de bank laat staan, maar in crypto's steekt, blijkt dat het grijze systeem juist de bubbel is die op knappen staat en zijn de grijzen te laat om crypto currency (het nieuwe geld) te kopen tegen redelijke prijzen.
Je kunt wel wachten tot het weer 1999 word, maar ik garandeer je dat "online" niet weg gaat en alleen maar meer word.