dubbele uitlaten is er toch voor om de auto naar huis te kunnen kruien als die het niet meer doetRiceaux schreef: 19 nov 2017, 17:32 Prachtige auto! Enige minpuntje vind ik de uitlaten. Hangen meer onder de bumper dan dat ze erin zitten. Was bij de E90-serie mooier naar mijn mening.
Dat is vrij extreem qua verschil.Erwin83 schreef: 21 nov 2017, 12:04 Heel mooi. Best praktisch ook nog, met zo'n grote 5e deur.
Op mijn shortlist pastte alleen de 418i (3-pitter) praktisch zonder opties, dus heel snel weer van de shortlist verdwenen, maar vind het wel een waanzinnig mooie auto, zeker in jouw configuratie.
Calculator van de leasemaatschappij... Die van "mijn" maatschappij zit achter een inlog, maar Leaseplan biedt iets vergelijkbaars aan op hun website.ErikS schreef: 21 nov 2017, 12:57Dat is vrij extreem qua verschil.Erwin83 schreef: 21 nov 2017, 12:04 Heel mooi. Best praktisch ook nog, met zo'n grote 5e deur.
Op mijn shortlist pastte alleen de 418i (3-pitter) praktisch zonder opties, dus heel snel weer van de shortlist verdwenen, maar vind het wel een waanzinnig mooie auto, zeker in jouw configuratie.
Een Alfa is nou niet echt de goedkoopste, was mijn mening.
Ben je bij BMW geweest, of heb je alleen in de cofigurator zitten spelen?
Valt mij altijd op dat je bij BMW veel meer krijgt voor je geld dan in de cofigurator.
Niet echt. Heb een keer met de bmw configurator gespeeld en dan wordt het snel nog duurder.Macboy schreef: 21 nov 2017, 23:28 Heb je het nog wel overwogen dan de BMW 418dA met €100 bijbetalen ?
Dafuq ? Serious ??
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Google [Bot], Sam van der Put en 12 gasten