En aangezien ik daar ook zit met mijn 1.6 tdi Skoda mag duidelijk zijn dat de lat niet al te hoog gelegd wordt

En aangezien ik daar ook zit met mijn 1.6 tdi Skoda mag duidelijk zijn dat de lat niet al te hoog gelegd wordt
Misschien omdat het niet volledig terecht, of in ieder geval niet uit de eerste hand komt in dit geval. En omdat ze vaak genoeg positief genoemd worden moeten we het dan maar prima vinden dat er negatief geschreven wordt?TLRS schreef: 15 nov 2017, 21:51 Wat ik niet begrijp is dat mensen moeite hebben met een negatief topic over PC. Regelmatig komt er hier wat voorbij van die tent wat simpelweg gratis reclame is. En wat te denken van de goudmijn aan informatie die dit forum biedt voor zo'n zaak.
Hoe het verhaal precies in elkaar steekt zullen we niet zomaar te weten komen. Maar zo'n toko weet als geen ander de waarde van een auto die zo compleet mogelijk is. Dan ga je zo'n droom toch niet verpesten voor een paar honderd piek. Ook al is het terecht dat ze iets innemen als compensatie, zelfs dan kun je gewoon even slikken en voor de liefde voor auto's en gelijkdenkende gekken komen tot een oplossing..
Als de wagen nu naar een investeerder was of wat ook dan zou ik het nog kunnen begrijpen. Maar Luca was en is er duidelijk ontzettend wijs mee. En het is dan, in mijn ogen, niet meer dan logisch dat Luca er zelf wat aan probeert te doen. In plaats van kil een brief sturen of via een advocaat..
Luca geef het een paar dagen, denk er nog eens over en als je met alle info die je hebt nog steeds overtuigd ben dat je het goeie doet zou ik zeggen nail 'm.
Omdat wij DF’ers misschien wel begrijpen dat het een mening is. Maar buitenstaanders die google’en op PC kunnen het anders opvatten.Luca schreef: 15 nov 2017, 21:17 Waarom verplaatsen naar Pitbox? Dus als iemand een mening heeft over een bedrijf die anderen niet delen moet het verplaatst worden??????
Je kan nooit goed op de hoogte zijn van een situatie als je maar 1 kant van het verhaal hebt gehoord.Luca schreef: 15 nov 2017, 18:24 Ik heb PC Idd niet zelf gesproken. Zal het wel willen.
Maar ik ben goed op de hoogte van het gehele proces omtrent het terughalen van de tas met hoes.
Dit zijn natuurlijk wat punten waar idd een beetje overheen gelezen wordt....ErikS schreef: 16 nov 2017, 08:25 Wat ik me af vraag, zo door de regels heen:
1 Het lijkt erop dat PC flink kosten heeft gemaakt aan die wagen om hem in consignatie te kunnen verkopen.
2 Die wagen is daar weggehaald & het lijkt erop dat niet iedereen het daar mee eens was.
3 Het lijkt er ook op dat de vorige eigenaar niet alle kosten heeft vergoed naar PC.
4 Mocht dit de reden zijn van PC om die tas niet te vergoeden vanwege een 'fittie' met de vorige eigenaar kan het ook gewoon een persoonlijk iets zijn wat boven het bedrijft belang uit gaat. (Ruzie met de vorige eigenaar?)
5 Het stomste is om dat dan ook daadwerkelijk boven je bedrijfsbelang uit te laten gaan, want ze hebben toch echt zelf die tas kwijt gemaakt........
Alleen maar verliezers. Maar heel eerlijk? Ik zou de vorige eigenaar het laten uitzoeken. Jij weet niet 'hoe eerlijk/aardig' de beste man tov. PC is geweest met de gemaakte afspraken.
Verkoop ongedaan maken. Auto terug naar de verkoper en je geld terug. Je hebt toch al eens eerder een koop afgeblazen vanwege "kleinigheden" ? Behalve toen die 3-serie. Nu weet je dat die 3 voor cilinders staat ......Henk Jan schreef: 16 nov 2017, 08:45 lol @ topic![]()
Enige vraag die ik heb ; hoe betrouwbaar acht je de verkoper? Who knows heeft hij die tas zelf achtergehouden en wijst nu naar PC.
Verkoper vorderen is toch de enige optie, maar dan alleen als je in de overeenkomst die tas hebt opgenomen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten