In de 130 cup op circuit waan je je binnenin in een Ferrari op sound afgaande en als je buiten staat te kijken zie je een 1 reeks, amper hoorbaar, voorbij tuffen.
Lol
De 130i is een van de meest ondergewaardeerde BMW's tov vb een E36 of E30 M3
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb dat inderdaad ook het geluid doet zoveel met de beleving. Zelfde geldt voor een tesla heb ik heel wat keren mee gereden en stoplicht sprintjes zijm echt bizar maar toch niet zo leuk omdat het clinisch stil blijftKarel schreef: ↑26 apr 2017, 14:24 Ik mot het niet meer hebben die diesels.
Al geven ze mij zo'n lmp1 audi geval.
Zit echt niets van sound in en dat miste ik gewoon enorm.
De 535d was de laatste nieuwe met 313pk en xdrive.
Was best geinig om zonder sound de gti bende eruit te knallen maar na een maandje had ik het al gezien....
Toen de 130i met lpg erin en ik was weer veel gelukkiger! Ging even snel maar veel meer leuke sound erbij.
Met kortere diff heb ik meermaals tegen een M550d getest en tot 160 zat er niets op tot verbazing van de M550d bestuurder.
Kon alleen niet wennen aan manueel schakelen als daily dus nu de M135 automaat.
Blijven toppers die 6cyl BMW's.
De 535d is een ideale family high speed cruiser maar in de daily zit ik heel de tijd alleen dus heb ik liever wat sound.
(Radio staat ook nooit op)
Vond de 5 cilinder in de Volvo ook niet heel verkeerd.Riceaux schreef: ↑27 apr 2017, 11:13 Vind mijn 6 cilinder diesel toch best lekker klinken hoor als ie eenmaal warm is. Lekker turbine achtig geluid. M52 uit m'n vorige 328i vond ik eigenlijk een stuk minder qua beleving. Geluid was over de hele toerenlinie min of meer gelijk. In tegenstelling tot de M50 uit de 325i die ik daarvoor had. Dat was echt een magistraal geluid. En haal de dempers eens weg bij zo'n 535D en je hebt ook een heerlijk geluid hoor.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MarcF en 3 gasten