ErikS schreef: 06 okt 2017, 09:52
Ik zie ze steeds vaker rijden &het is echt 'n verrijking van het Nederlands wegenstelsel!
Ik kan daar uiteraard niet neutraal op reageren, want ik heb al een paar weken vlinders in de buik
Ergens vind ik het opvallend dat er niet meer te spotten zijn, want je krijgt veel value for money, en al zou het onbetrouwbare imago (ik weet overigens wel beter, want heb al heel wat Alfa's gehad) van Alfa nog parte spelen, 80% is lease en dan maakt dat helemaal niet uit lijkt me.
Leaseprijzen zijn goed, lease je geen vergelijkbaar uitgeruste en even snelle 3-er voor... En het rijdt echt fenomenaal lekker.
Oh, en ik heb nog wat ondekkingen gedaan over ruimte aan boord, want ik heb 3 jonge kids en heb dus een brede achterbank nodig.
Je gelooft het misschien niet, maar de Giulia (1873 mm) is breder dan een 5 serie (1868 mm), ook breder dan een E-klasse (1852 mm).
Nou wil koetsbreedte niet meteen alles zeggen over achterbank breedte, maar 3 kids in verschillende stoeltjes gaat met wat frotten passen...
Dat lukt in een 3-serie zeker niet en om die reden was voor mij de 3-er (touring) al snel afgevallen.