www.waltonchain.org/language?language=ENUS
Ik houd het nog even op het opeltje ben ik bang.MartijnGizmo schreef: 28 sep 2017, 08:57Wanneer is de afleverdatum van je GT3?smiley schreef: 27 sep 2017, 19:51 Zo wacht ik nog steeds tot mijn stratis de 100 euro aantikt.
Want dat was beloofd![]()
Ik begin even door mezelf te quoten, 8 maart van dit jaar.Jinx schreef: 08 mar 2017, 21:05 Ik zou in veel dingen investeren, maar de bitcoin blijf ik echt een stoklengte bij uit de buurt.
Ja en eeuwen geleden konden je schapen gestolen worden. Twee eeuwen geleden konden je munten afgepakt worden. En nu het geld op de bank staat kan je geskimd worden, kan je met een pistool op je kop naar de pinautomaat geleid worden, sturen spammers mailtjes die zogenaamd van de bank afkomen om je inloggegevens afhandig te maken of kan de complete bank omvallen door falende bankiers.Want het grootste probleem met de bitcoin, waarom ik het nooit zou kopen, is dat het allemaal makkelijk van je gestolen kan worden.
romo schreef: 29 sep 2017, 19:43 Ik bracht het met een knipoog, gezien de "adviseur", die heeft namelijk enige naam en faam![]()
Goud kan je ook niet veel mee maar het spul blijft al duizenden jaren duur. Deels blijft het toch glazen bol-werkTom schreef: 30 sep 2017, 10:54 Feit is dat we nu al weten dat BTC technisch niet kan bieden wat we van een digitale munt verwachten en er alternatieven in de maak zijn die dat wel kunnen.