Politie greep niet in bij martelmoord

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Bericht door RVV » 05 jul 2007, 15:48

Kan natuurlijk zijn dat ze alleen laserguns bij zich hadden ipv echte guns :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 05 jul 2007, 21:12

Rico v Velzen schreef:Kan natuurlijk zijn dat ze alleen laserguns bij zich hadden ipv echte guns :lol:
hahahahahah godverdomme ik val hier om van het lachen (ivm serieuze draad en verwachtte geen humor) :)

Rebel

Bericht door Rebel » 05 jul 2007, 21:31

Beetje SM op zijn tijd houdt je scherp.....

markk

Bericht door markk » 05 jul 2007, 21:32

Is media bericht en ware toedracht is onbekend. Als het waar is is het diep, diep triest en mag wat mij betreft al het verdiende salaris van de afgelopen 10 jaar + 100% boete worden ingehouden.

Laats zelf meegemaakt. Probleem op straat tussen twee jongeren. De ene mep de andere in het gezicht. Degene die geslagen is gaat door het lint. Dader rent ondertussen weg. Politie is erbij. De geslagen gast pakt een mes uit een shoarma tent en wil achter de dader aangaan. Ertussen staat enkele een inmiddels doodsbange agente. Jongen loopt er eerst gewoon langs, agente dood niets anders dan doodsbenauwd schreeuwen. Uiteindelijk legt ie het mes neer en gaat ie een shaggie roken en legt een verklaring af. Dit alles met 20/30 omstanders ernaast. Ondertussen komen er van alle kanten collega agenten aanlopen. Stuk of 8.

Sorry hoor maar mes pakken en langs een politie agente willen lopen ???

Gun op zn hoofd zetten, 1x vragen, 2de keer bevelen, derde keer schieten. En als ie dan mes inleverd zoals die uiteindelijk deed dan boei je zo'n gast toch direct en voer je hem af ? Dan laat je hem toch niet rustig een shaggie roken, schelden en rustig op straat een verklaring afleggen ?

Mark.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 05 jul 2007, 22:13

Inderdaad, als agent moet je haar op je tanden hebben en juist de stoertjes keihard aanpakken. Zo werkte dat vroeger toch ook met pesten? Je slaat de grootste één keer op z'n muil en je hebt nergens last meer van.

Tom

Bericht door Tom » 05 jul 2007, 22:17

Oh kut werkte dat zo? :D

Hans

Bericht door Hans » 06 jul 2007, 11:10

Ik vind het opeens veel minder erg dat de politie het pand niet is binnen gevallen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6697 ... html?p=3,1

Sick bastard, zijn verdiende loon.

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 06 jul 2007, 11:20

misschien wel goed dat die kerel van kant gemaakt is maar nog steeds geen excuus dat politie niet ingreep imo

RVV

Bericht door RVV » 06 jul 2007, 11:44

weet het niet hoor, dit soort verhalen zijn altijd in iemands belang..

Kan waar zijn maar ook compleet verzonnen..

wat wel duidelijk is dat het aan alle kanten rommelt en dat die agenten gewoon laf waren.

Michel P

Bericht door Michel P » 06 jul 2007, 11:51

Agenten zijn hoe dan ook fout, en dienen zoals Markk aangeeft op te zouten incl. boete. Dat het slachtoffer mogelijk een pedo is, zou een geluk bij een ongelijk kunnen zijn, maar dat moet natuurlijk eerst worden aangetoond. Let wel de agenten hadden een kogelvrijvest, pistool, pepperspray en dan nog niet naar binnen gaan.........losers zijn het.

Michel

RVV

Bericht door RVV » 06 jul 2007, 11:54

Een van hen is de Rotterdamse Marian D. - de dinsdag opgepakte ex-vriendin van Jue - aan wie de omgebrachte Rotterdammer volgens zijn vrienden heeft gevraagd deel te nemen aan het verkrachten van het kind
Sorry hoor maar dit geloof ik gewoon niet als vader.. dat je met je ex vriendin gaat bespreken dat je eigen zoontje gaat verkrachten ??????

Die Marian D.. lijkt me een rancuneus wijf.. anders schakelt ze die martelaars toch ook niet in ????

Maar ja de doden kunnen niet meer spreken hé.

Ik hoop serieus dat al die lui 30 jaar met TBS dwangverpleging krijgen..

En het echte slachtoffer ?

Dat jochie van 5 jaar dat zijn Pa moet missen waar ook nog eens karrevrachten aan schijt over word uitgestort..

Bram

Bericht door Bram » 06 jul 2007, 11:56

Het is de wet en allerlei stinkregels die ervoor zorgt dat de agenten niet naar binnen zijn gegaan. Het is gewoon een waardeloze situatie, kan me niet indenken dat die mannen een klapstoel erbij gepakt hebben en lekker zijn gaan wachten.

Als ze wel naar binnen waren gegaan was het misschien wel gigantisch uit de hand gelopen.

Dit was een verlies situatie voor alle partijen.

RVV

Bericht door RVV » 06 jul 2007, 12:01

partyondude schreef:Het is de wet en allerlei stinkregels die ervoor zorgt dat de agenten niet naar binnen zijn gegaan. Het is gewoon een waardeloze situatie, kan me niet indenken dat die mannen een klapstoel erbij gepakt hebben en lekker zijn gaan wachten.

Als ze wel naar binnen waren gegaan was het misschien wel gigantisch uit de hand gelopen.

Bram dat kan wel wezen en daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen..

Maar het betekend dus ook dat je als burger geen enkele bescherming meer kan verwachten van iets (de politie) wat in noodsituaties de samenleving moet beschermen..

Als de overheid propageert om in te grijpen als mensen in nood verkeren door geweld.. en vervolgens zelfs niks doet omdat er mischien wel eens moeilijk kan worden gedaan :?

Voor mij is de politie als instituut een onbetrouwbare parij geworden die geen veiligheid meer WIL garanderen.

Het imago van de politie loopt echt een gigantische zware deuk op. nog vele malen erger dan de hele Koos Spee indoctrinatie.

Reken maar dat dit de politie in het algemeen NIET in dank word afgenomen door het "publiek"

Bram

Bericht door Bram » 06 jul 2007, 12:05

Ik weet het Rico, mijn gevoel zegt ook dat ze dat huis binnen hadden moeten stormen, absoluut! Zeker omdat ze voorzien waren van kogelwerende vesten, pepperspray, pistool kortom de hele rimram. Het is echt te droevig voor woorden, ik hink op 2 gedachten.

En dat dit dan de verdiende loon zou zijn van het slachtoffer, mja, deze informatie was vantevoren niet bekend dus dat komt nu even mooi uit. Het zal je maatje maar zijn die op die stoel zit.

HSR

Bericht door HSR » 06 jul 2007, 12:09

partyondude schreef:Het is de wet en allerlei stinkregels die ervoor zorgt dat de agenten niet naar binnen zijn gegaan. Het is gewoon een waardeloze situatie, kan me niet indenken dat die mannen een klapstoel erbij gepakt hebben en lekker zijn gaan wachten.

In Amerikaanse films is er altijd een onderscheid tussen de ''normale'' weg van handelen en de militaire weg van handelen.

Heb je dit eigenlijk ook in Nederland?

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 06 jul 2007, 12:11

Ik ben opgegroeid met een vader die militair was, en ik kan zeggen: JA

:lol:

Bram

Bericht door Bram » 06 jul 2007, 12:18

Ook wij zijn aan regels gebonden, maar er heerst wel een enorme 'niet zeiken maar dienen' mentaliteit, waar ik me erg in thuis voel. Aanpakken.

Maar goed, ik vind het erg lastig dit. Als ik in Irak op Saddam zou stuiten, kan ik met m'n groep echt niet op eigen houtje ff z'n kiet binnenvallen, daar krijg ik natuurlijk enorm gezeik mee als ik het al overleef. Dus ook bij ons zijn er grenzen.

t'Is gewoon een enorm lastige situatie, laat ik voorop stellen dat ik erg blij ben niet één van deze agenten te zijn.

In deze situatie zijn alleen maar verliezers :(
Laatst gewijzigd door Bram op 06 jul 2007, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 06 jul 2007, 12:19

Stel ik krijg vanacht 2 inbrekers op bezoek, ik betrap ze, grijp 1 bij de kladden, mijn vrouw belt de politie...die staat na 10 minuten op de stoep.. met wapens en alles.. maar durven niet naar binnen te gaan ondertussen gijzelt 1 van die inbrekers mijn vrouw, maakt haar af...

Ik kapot van verdriet.. andere inbreker maakt ook mij af (zullen sommige prima vinden :twisted: )

Kindjes blijven achter.. Politie heeft geen flikker gedaan...

En een paar dagen later zegt een vriendin van de inbrekers dat ik een kinderverkrachter ben ????

Zo is gewoon de situatie...

De Politie moet zich heeeeeeeel diep schamen.

René130i

Bericht door René130i » 06 jul 2007, 12:48

HSR

Bericht door HSR » 06 jul 2007, 14:06

Rene / Hazze schreef:Het houdt niet op:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/78839
Wat de fuck!! 2 vrienden van mij wonen tegenover die school. :shock:

Nu moet ik er bij zeggen dat de wijk en met een razendtempo aan het verpauperen is.

Plaats reactie