De 135i heeft ook iets bredere bandjes, dat scheelt toch ook nog Bert ?Bert ///M3 schreef:Ik zou trouwens wel eens wat rondetijden willen van een 130i vs een 135i met ongeveer hetzelfde optiepakket.
Puur om te zien wat het scheelt, de 1 met 40 PK oid meer maar ook met 50 KG meer in de neus.
Alles over de 1 serie (part I)
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
romo schreef:Mischien bedenk ik me nog wel.....................................2 keer een 135i voor 1 M3....................................Andre schreef:hop dat ding naar 360pk en een sperdiff erop en romo op de bumper kleven in zijn 110k e92 m3 binnervaarts schip.
Die evo weegt er inderdaad ook in.
Ik denk dat we het maar moeten accepteren je kan niet veel anders meer.
Voor 51450 euro is een 135i absoluut een super auto.
ja Romo 2 keer een 135i tov een M3.. onzinnig natuurlijk want wat moet je met 2 135i's maar in dat licht bezien is een M3 met 2 keer zo hoge prijs tov de 135i WEL serieus veel geld.
En dan kun je wel met verhalen komen van het laatste vest, en met de ogen dicht ed.. er is ook nog zo iets als je verstand gebruiken..
EN ALS JIJ JE VERSTAND GEBRUIKT....koop je een...
FWD TT

-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Kan iemand nu eens een eerlijke prijs neerzetten wat zo een 135i coupe werkelijk kost voor de deur....
51450K + afleveringskosten, Metalic lak, Radiootje, etc...alleen het hoognodige, want luxe zijn jullie van huis uit niet gewend blijkbaar
Jullie spreken altijd over prijzen waar je hem niet voor kan krijgen.
Wat kost hij dan werklijk voor de deur, in de meest gunstige vorm?
51450K + afleveringskosten, Metalic lak, Radiootje, etc...alleen het hoognodige, want luxe zijn jullie van huis uit niet gewend blijkbaar

Jullie spreken altijd over prijzen waar je hem niet voor kan krijgen.
Wat kost hij dan werklijk voor de deur, in de meest gunstige vorm?
- romo
- Berichten: 27100
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das wel het laatste wat ik zou kopen..................................Rico v Velzen schreef:romo schreef:Mischien bedenk ik me nog wel.....................................2 keer een 135i voor 1 M3....................................Andre schreef:hop dat ding naar 360pk en een sperdiff erop en romo op de bumper kleven in zijn 110k e92 m3 binnervaarts schip.
Die evo weegt er inderdaad ook in.
Ik denk dat we het maar moeten accepteren je kan niet veel anders meer.
Voor 51450 euro is een 135i absoluut een super auto.
ja Romo 2 keer een 135i tov een M3.. onzinnig natuurlijk want wat moet je met 2 135i's maar in dat licht bezien is een M3 met 2 keer zo hoge prijs tov de 135i WEL serieus veel geld.
En dan kun je wel met verhalen komen van het laatste vest, en met de ogen dicht ed.. er is ook nog zo iets als je verstand gebruiken..
EN ALS JIJ JE VERSTAND GEBRUIKT....koop je een...
FWD TT

Maar idd, het is serieus geld, tuurlijk mooie kar, daar niet van. Ik zit nog steeds met die fucking bijtelling.........................

- romo
- Berichten: 27100
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Robin
- Berichten: 55765
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Laat die 135i coupe nou eens 60000 kosten, met wat ditjes en datjes. Dan voel je je toch genaaid Rebel? 306pk met garantie, ongeveer zo snel als een E46M3/S4 Audi, 6 cylinder 3 liter. OOK turbo, maar zelfs 2! En last but not least achterwielaandrijving die zelfs zonder sper z'n kracht altijd nog 3x beter kwijt kan dan een fwd.
Gooi 't maar weer op z'n looks voor de 1000e keer.
Gooi 't maar weer op z'n looks voor de 1000e keer.

Laatst gewijzigd door Robin op 05 jul 2007, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
53500/54000 euro.Rebel schreef:Kan iemand nu eens een eerlijke prijs neerzetten wat zo een 135i coupe werkelijk kost voor de deur....
51450K + afleveringskosten, Metalic lak, Radiootje, etc...alleen het hoognodige, want luxe zijn jullie van huis uit niet gewend blijkbaar![]()
Jullie spreken altijd over prijzen waar je hem niet voor kan krijgen.
Wat kost hij dan werklijk voor de deur, in de meest gunstige vorm?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Wat is mijn auto dan een lichtgewicht met de dikke V8 erin, 1390 echte kg op de weegschaal bij RDW en iets over een halve tank benzine, you guys make me happyAndre schreef:jawel martijn Ik hem mijn 130i wel eens gewogen en was richting 1440kg zoals ik hem heb terwijl rdw 1350kg is.

trouwens die witte 135i coupe, wow very nice...
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- romo
- Berichten: 27100
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Is een super ding, heb er in Garching reeds plaats in mogen nemen, helemaal goed. Wit moet je van houden, maar eerlijk is eerlijk............het contrast is super.Mark Nauta schreef:Een witte M3 met zwart leer.......denk dat ik dan eens even een bezoekje aan De Beier zal brengen......
Wit is mij iets te popi jopi, te mode gevoelig en te snel smerig, hier laat ik hem dus staan. Kan zijn dat ik hem alsnog koop als ik definitief in Dubai woon of zo iets................................

- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Iets maar niet veel denk ik. De 135i is ook wat zwaarder en ik denk dat dat 215 voor en 245 achter hem alleen maar ondersturender maakt, uitgaande van 50/50 verdeling. Als ik zo'n ding kocht was de allereerste mod er eerst eens 235 of 245 rondom op gooienRico v Velzen schreef:De 135i heeft ook iets bredere bandjes, dat scheelt toch ook nog Bert ?Bert ///M3 schreef:Ik zou trouwens wel eens wat rondetijden willen van een 130i vs een 135i met ongeveer hetzelfde optiepakket.
Puur om te zien wat het scheelt, de 1 met 40 PK oid meer maar ook met 50 KG meer in de neus.

Die 245 achter brengt niet veel extra denk ik in termen van snelheid. Sterker nog is wat extra kilo's onafgeveerd gewicht dus in dat opzicht is een 135i ook in het nadeel.
Alleen heeft dat ding natuurlijk een mega koppel vergeleken met de 130i dus hij zal wel stukken beter oppakken uit bochten.
Vandaar dat ik het verschil wel eens zien wil

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Rebel schreef:Ik zou het prachtig vinden om die kabouter-coupe eens naast een "state of the art" nieuwe M3 te zien staan.....in real live. ..
The ugly and the beast ....
Femme schreef:Nog wat meer plaatjes:
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/49eec6c27919d ... 8/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/a790fb0bbf811 ... 2/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/3bd11fa470559 ... a/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/7432ec910040e ... e/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/cbb63c59c6ec2 ... 0/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/8b852e777bcc8 ... 8/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/8b1d100df8c72 ... 3/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/563d361387756 ... 8/full.jpg[/img]
[img=600,457:600:457]http://tweakers.net/ext/f/f9a4d792392b3 ... 5/full.jpg[/img]
![]()
Zie grote versies:
http://tweakers.net/gallery/1/fotoalbum/?MapID=7893
Robby boy leg mij nu eens uit wat er in hemelsnaam lelijk is aan deze auto ? En waarom een TT bv vele malen mooier is ?
Ik zie het niet hoor, die lelijkheid ?
- Francisco
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:12
- Locatie: Spijkenisse
ja....halo? earth calling BMWankers?
beter oppakken uit de bocht?! Een 120d heeft al moeite met 177pk en spint het binnenste achterwiel. een 130i doet dat op de ring van schwalbenschwanz tot aan ingang galgenkopf.
en nu iets moeilijks voor de rozenbrillen goegemeente. nadenken....extrapoleren....
wat denk je dat er gebeurd met die 306pk met twin turbo's....
zonder dre's modificaties is dit niet het droommobiel wat sommigen het toedicht. nee ik bedoel niet de heren uit het noorden, want die zijn nu eindelijk realistisch.
en robinho.....een TT 2.0tfsi kan zijn power beter door de voorwielen kwijt dan een 1 serie met zeg 200pk. of zijn we alweer vergeten waarom de 1 serie elke denkbare circuit test veliest van fwd?
1.) tractie verlies en
2.) onderstuur,
dat zijn de achilles heels van het model.
en ja 60K voor een 200pk fwd TT is totaal van de pot gerukt.
beter oppakken uit de bocht?! Een 120d heeft al moeite met 177pk en spint het binnenste achterwiel. een 130i doet dat op de ring van schwalbenschwanz tot aan ingang galgenkopf.
en nu iets moeilijks voor de rozenbrillen goegemeente. nadenken....extrapoleren....
wat denk je dat er gebeurd met die 306pk met twin turbo's....
zonder dre's modificaties is dit niet het droommobiel wat sommigen het toedicht. nee ik bedoel niet de heren uit het noorden, want die zijn nu eindelijk realistisch.
en robinho.....een TT 2.0tfsi kan zijn power beter door de voorwielen kwijt dan een 1 serie met zeg 200pk. of zijn we alweer vergeten waarom de 1 serie elke denkbare circuit test veliest van fwd?
1.) tractie verlies en
2.) onderstuur,
dat zijn de achilles heels van het model.
en ja 60K voor een 200pk fwd TT is totaal van de pot gerukt.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 22385
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Die prijs is gewoon zeer goed.
52k voor een coupe van een duits premium merk met een mooie 3 liter zescilinder met turbo's (306pk op de achterwielen) is netjes.
Een 350Z kost ook 50k en dat is qua interieur toch een stuk terug vergeleken met de duitsers. Restwaarde zal ook minder zijn.
52k voor een coupe van een duits premium merk met een mooie 3 liter zescilinder met turbo's (306pk op de achterwielen) is netjes.
Een 350Z kost ook 50k en dat is qua interieur toch een stuk terug vergeleken met de duitsers. Restwaarde zal ook minder zijn.
Laatst gewijzigd door Tom op 05 jul 2007, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Toevallig kwam net het gewicht van een E90 330i ook voorbij.
1455kg voor de 330i, en 1440 voor een EVO9, nagenoeg gelijk.
Nu maakte ik de overstap van een 330i naar een EVO, en de EVO voelt echt stukken lichte aan.
Een 330i voelt echt als 1800kg, dat was ook mijn eerste reactie toen ik de auto ophaalde bij de dealer in 2005.
Ik kwam toen uit een E46 330i coupe, en die voelde ook veel lichter aan.
Het verschil in de praktijk was gewoon veel groter dan die paar kg op papier.
Andre vertelde me toen dat het volgens hem vooral in de schokbrekers/veren zit.
Het zijn dus niet alleen cijfers die alles vertellen.
1455kg voor de 330i, en 1440 voor een EVO9, nagenoeg gelijk.
Nu maakte ik de overstap van een 330i naar een EVO, en de EVO voelt echt stukken lichte aan.
Een 330i voelt echt als 1800kg, dat was ook mijn eerste reactie toen ik de auto ophaalde bij de dealer in 2005.
Ik kwam toen uit een E46 330i coupe, en die voelde ook veel lichter aan.
Het verschil in de praktijk was gewoon veel groter dan die paar kg op papier.
Andre vertelde me toen dat het volgens hem vooral in de schokbrekers/veren zit.
Het zijn dus niet alleen cijfers die alles vertellen.
- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Rico v Velzen schreef:53500/54000 euro.Rebel schreef:Kan iemand nu eens een eerlijke prijs neerzetten wat zo een 135i coupe werkelijk kost voor de deur....
51450K + afleveringskosten, Metalic lak, Radiootje, etc...alleen het hoognodige, want luxe zijn jullie van huis uit niet gewend blijkbaar![]()
Jullie spreken altijd over prijzen waar je hem niet voor kan krijgen.
Wat kost hij dan werklijk voor de deur, in de meest gunstige vorm?
Een 135i met afleveringskosten, Metalic lak, radiootje, en M-pakket ?
Droom verder

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten