Ik ben een optimist en richt me op 2008 dan maarRebel schreef:Je hebt nog 5 maanden alvorens er weer sneeuw ligt op de Ring...

Ho stop, ho!Stéphane schreef:bij Domorace (zonder vla er in
Een zekering die springt kan best eens voorkomen maar waarom zou een hoop regenwater de zekering van een chargecooler pomp laten springen? Een chargecooler zelf is namelijk een afgesloten eenheid, de enige reden die ik kan bedenken om die zekering te "poppen" is omdat de pomp kortsluiting maakt door regenwater. Wellicht een idee om daar iets voor te klussen?Stéphane schreef:Onderste van de 2 loopt ook weer OK. Zekering gesprongen door overflow aan regenwater over chargecooler fan laatst waarschijnlijk. I.p.v. 1,4+ Bar deed de turbo maar +/- 1,0 Bar de afgelopen 1,5 week.
Deze zekering vervangen daarstraks (airco en fan voor chargecooler doen het weer):
[img:448:538]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/fuse.jpg[/img]
Daar hebben we inderdaad nu goede afspraken over gemaakt en dat komt helemaal goed. Vandaag een heel goed gesprek daarover gehad.Macboy schreef:Je moet na afloop wel deel van je geld terugvragen (serieus)
Deze week ging helaas niet meer lukken, maar binnen een week of 2 zou het nu echt rond moeten zijn. N.a.v. het gesprek van vandaag begin ik er nu iets meer vertrouwen in te krijgen, maar ik moet het eerst nog zien natuurlijkMark Nauta schreef:Hoe zijn de vorderingen Stéphane.....komt ie echt deze week weer????
Mooi dat je eengoed gesprek daarover heb tgehad Stéphane. En nu maar hopen dat ie inderdaad dan klaar is. Heeft nu wel lang genoeg geduurd dacht ik.Stéphane schreef:Daar hebben we inderdaad nu goede afspraken over gemaakt en dat komt helemaal goed. Vandaag een heel goed gesprek daarover gehad.Macboy schreef:Je moet na afloop wel deel van je geld terugvragen (serieus)
Deze week ging helaas niet meer lukken, maar binnen een week of 2 zou het nu echt rond moeten zijn. N.a.v. het gesprek van vandaag begin ik er nu iets meer vertrouwen in te krijgen, maar ik moet het eerst nog zien natuurlijkMark Nauta schreef:Hoe zijn de vorderingen Stéphane.....komt ie echt deze week weer????
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Arstey, De fiscalist, Martijn_bmw, MVB, Semrush [Bot], SvB, WillemBoer, wjt en 7 gasten