Wilhelmus van Nassouwe ben ik van DUITSEN bloed

Dus een beetje schuldbewuster mogen jullie wel zijn

http://edwardtouw.nl/2012/06/duitsen-bl ... -meezingenLuco schreef: 19 aug 2017, 11:37 Jullie zijn net zo schuldig als de duitsers
Wilhelmus van Nassouwe ben ik van DUITSEN bloed![]()
Dus een beetje schuldbewuster mogen jullie wel zijn![]()
Jullie hullygully:)Luco schreef: 19 aug 2017, 11:37 Jullie zijn net zo schuldig als de duitsers
Wilhelmus van Nassouwe ben ik van DUITSEN bloed![]()
Dus een beetje schuldbewuster mogen jullie wel zijn![]()
Hielke schreef: 19 aug 2017, 11:42 Met het gezeik van Silvana Simons heb ik ook niets. De bron van de slavernij in de Nieuwe Tijd ligt in Afrika. Het waren de Afrikanen die mensen leverden, Europeanen lieten zich in het binnenland niet zien. Is Simons met haar beschuldigende vingertje ooit naar de Westkust van Afrika terug geweest? Deed ze het maar eens, dan zou ze zien dat de maatschappijen daar nog vele kenmerken van wat vroeger tot die slavernijhandel heeft geleid vertonen. Haar commentaar zal met hoongelach ontvangen worden. Iets zegt me dat ze niet van plan is de Afrikanen op hun kwalijke rol te wijzen.
Ik moet er niet aan denken dat mensen bij gelegenheden van me verwachten dat ik geforceerd het Wilhelmus mee ga zingen. Maar voor schoolkinderen denk ik hier inmiddels anders over. Voor kinderen zal het binnen no time de normaalste zaak van de wereld worden. We moeten, als we het samen willen redden, meer verbindende elementen hebben. Zo'n stuk gezang iedere ochtend kan daarbij helpen.
Hoorde gisteren dat uit een onderzoek bleek dat slechts 15% van de Nederlanders bereid zouden zijn wapens op te nemen om ons land te verdedigen. Die score was in vergelijking met andere landen extreem laag. Het schort ons aan identiteit. We onderschatten dat element.
Das wel een dingetje ja........ even aangepastRobin schreef: 19 aug 2017, 12:57 'jullie portemonnee uit mijn achterzak'
Lekkere vent ben jij:)))))
Maar mee eensch!
Alleen zo jammer dat die pil in werkelijkheid niet bestaat en niet te krijgen is.smiley schreef: 01 sep 2017, 19:41 Of bras het er nu ook lekker doorheen en pak op je 65e de pil van drion.
Versus je kapotsparen en op je 67e met een hartaanval eindigen.
Inderdaad.smiley schreef: 01 sep 2017, 19:41 Of bras het er nu ook lekker doorheen en pak op je 65e de pil van drion.
Versus je kapotsparen en op je 67e met een hartaanval eindigen.
Das niet geheel waar, vers van de zelf-euthansie-pers, geheel voor uw gemak, ter bestrijding van het ongemak;
Voor wie verlangt naar meer vrijheid, wil hij maar zeggen, loont het om te zoeken naar een oplossing. „Een vroege VUT wordt, zeker als je dat op de een of andere manier zelf weet te financieren, hét statussymbool van de nabije toekomst.”