tuurlijk is een R ubergaaf maar als je al een GTI hebt van hetzelfde type is een investering van 25K naar 50K denk ik niet waard als je zo'n auto niet regelmatig op zijn limit rijdt.
435i GC?

Geen schuifdak

Je kunt de GTI ook uitrusten met een beter onderstel. Ik heb nog niet één auto gehad die standaard is uitgerust met een echt goed onderstel.Will F. schreef: 29 aug 2017, 14:47 Adaptief onderstel van de R is 'erste Sahne' en van een andere orde dan de standaard GTI en helemaal vergeleken met de 135i adaptief.
Snap ik, maar dat laatste...wat wil je ermee? Snelweg daily of trackdays of ertussenin.BamiesGTA schreef: 29 aug 2017, 21:25Je kunt de GTI ook uitrusten met een beter onderstel. Ik heb nog niet één auto gehad die standaard is uitgerust met een echt goed onderstel.Will F. schreef: 29 aug 2017, 14:47 Adaptief onderstel van de R is 'erste Sahne' en van een andere orde dan de standaard GTI en helemaal vergeleken met de 135i adaptief.
Gaat dit nog wel over auto's ?Macboy schreef: 30 aug 2017, 10:21
Te veel wisselen hou ik niet van. Lekker goede vaste stand. Wil je ploffen dan sport. Bij sport is hij knetterhard. Onnodig. Gewoon standaard voldoet prima met 18". Heerlijk comfortabel. Heerlijk sportief.
Hé dat is precies mijn overweging geweest en dus ook de combi die ik rijMacboy schreef: 29 aug 2017, 09:32 Een Golf R is gaaf als je thuis een 911 hebt staan en je wil een keer met de kinderen weg met fatsoenlijke ruimte. De R is meer een gentlemans Golf. De GTI een boys racer met logos en kleurtjes en heritage. Dat past dus helemaal niet bij jou.
Conclusie: koop die R en ruil die Boxster in voor een 911.
Dat wordt een aparte aanslag OZB danJP schreef: 30 aug 2017, 09:50 Als in.... jong gebruikt75 K maar dan krijg je wel een Akrapovic rioolaansluiting !
Afgebeelde velgen zijn 2,5k extra. Wordt geleverd op 18" met winterbanden. Heb sowieso een hekel aan zulke ads. Daarbij komt het tuningsverhaal wat de garantie doet vervallen. Geen optie meer voor mij op jonge auto's..
+1..Arthur schreef: 31 aug 2017, 12:04 Afgebeelde velgen zijn 2,5k extra. Wordt geleverd op 18" met winterbanden. Heb sowieso een hekel aan zulke ads.
Wat was er mis met deze dan?Arthur schreef: 18 feb 2018, 11:38 Het heeft ff geduurd, maar hij is weer opgedoken
https://www.vaartland.nl/occasion/volks ... s/KX-907-B
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Hsp, Marc Sierra, MParallel, Rogerb en 27 gasten