Count me in!Je bent net te laat voor de M2 meeting:)
Binnenkort maar weer een organiseren:)
Daan...
Count me in!Je bent net te laat voor de M2 meeting:)
Binnenkort maar weer een organiseren:)
ErikS schreef: 23 aug 2017, 15:01 Iemand die M2 cabrio al gezien op marktplaats? haha
Compleet omgebouwde M240i.... Zit wel geld in!
Daar hebben ze gewoon een setje spacers onder gezet, je maakt mij niet wijs dat ze de hele wielophanging vervangen hebben. Gaat niet eens aan de voorzijde want is 4wd.Robin schreef: 23 aug 2017, 15:59ErikS schreef: 23 aug 2017, 15:01 Iemand die M2 cabrio al gezien op marktplaats? haha
Compleet omgebouwde M240i.... Zit wel geld in!
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw ... t-uni.html
En het onderstel buiten de M2 remmerij???
Die 63 en 69mm is nogal wat om dat alleen uit een breed M2 wiel te halen, maar het kan:)
If you’re really into driving, this is the most important point here. The M2 gets front and rear subframes pinched from the M4, with a track that’s 63mm wider at the front and 69mm wider at the rear compared to the M240i. It sits lower on stiffer springs, there’s beefier bracing between the suspension towers, and there are no suspension bushes at the back whatsoever. Instead, the rear subframe is attached directly to the body, upping stability and stiffness at the expensive of comfort.
Curiously, the M240i can be specced with adaptive dampers, something you can’t option on the M2
Het kán heb ik verkeerd geformuleerd, had moeten zijn: Zou kunnen:)Bert ///M3 schreef: 23 aug 2017, 20:53 Nee kan niet tenzij je van een auto houd die vanzelf de bocht om gaat als je remt en een bandenspanningsverschil van een paar tienden hebt.
De draagarmen van de M2/M3/M4 zijn waarschijnlijk langer en top van de schokbreker zal wel iets verder naar buiten komen omdat dit je KPI hoek anders weer negatief beinvloed. Plus nog een hele rits anders verschillen.
If you’re really into driving, this is the most important point here. The M2 gets front and rear subframes pinched from the M4, with a track that’s 63mm wider at the front and 69mm wider at the rear compared to the M240i. It sits lower on stiffer springs, there’s beefier bracing between the suspension towers, and there are no suspension bushes at the back whatsoever. Instead, the rear subframe is attached directly to the body, upping stability and stiffness at the expensive of comfort.
Curiously, the M240i can be specced with adaptive dampers, something you can’t option on the M2
Gebruikers op dit forum: BMeinders, Cazzo46, e30touring1990, EvdP, matthyssie, sitechris en 39 gasten