Ze hebben uitbetaald dus blijkbaar nietEn rijden op de NS valt niet, verzekeringstechnisch, onder roekeloos rijden?

Ze hebben uitbetaald dus blijkbaar nietEn rijden op de NS valt niet, verzekeringstechnisch, onder roekeloos rijden?
Bij CB werd ik in 2009 vriendelijk verzocht een andere hobby te zoeken na de eerste keer
Staat letterlijk een paar posts boven je in het bericht van Martijn.Macboy schreef: 16 aug 2017, 23:59
Heb nog steeds niet iets gelezen wat mijn conclusie anders maakt.
Nope want de voorwaarden zijn nu aangepast en wordt Nürburgring specifiek genoemd
Hoe bedoel je ?Fabian schreef: 17 aug 2017, 18:32 Aangepast voor je casco-deel of ook voor het wa-deel van de voorwaarden?
O, dat weet ik zo niet verder. Ben all risk verzekerd en vorig jaar veel geluk gehad en moet nu gewoon geen schade meer rijdenFabian schreef: 17 aug 2017, 18:54 Je hebt de algemene verzekeringsvoorwaarden en daarnaast per polis-deel (wa/beperkt casco/vol casco) aanvullende voorwaarden en uitsluitingen wanner ze wel betalen en wanneer niet.
Dus vandaar mijn vraag, waarvoor is de Nurburgring uitgesloten?
Casco is voor mij niet belangrijk, het gaat mij om het ondraaglijke wa-risco als ik daar rij.
Dit viel mij afgelopen weekend ook op, en heb het al meer mensen horen zeggen. Het is net alsof ze een deel van de marshalls die er sinds dit jaar in het weekend staan rechtstreeks bij de langzittenden van het UWV hebben gehaald. Ik kreeg het idee van een 'not my fucking job'-mentaliteit. Pionnen voor afzetting totaal onlogisch plaatsen, vlaggen terwijl de gespinde auto alweer bijna weg is omdat we druk zijn met een sjekkie, niet onder de paraplu vandaan willen komen bij de regen, etc.Hielke schreef: 17 aug 2017, 18:59 Echt scherp is die Streckensicherung dit jaar niet. Kijk bij minuut 2.10 Lekker trutten aan de linkerkant van de baan op een semi recht stuk. Ongelofelijk.
Je reageert duidelijk niet als jurist en draait de bewijsleer aardig om. Wie stelt moet bewijzen. Dat geldt in het civiele recht waar het verzekeringsrecht onder valt. Als ik vervolgens vraag om bewijs krijg ik een vage polis te zien waar je diverse interpretaties aan kunt geven. Vervolgens komt er als "bewijs" een krantenartikel. Een artikel uit de (nota bene Duitse) krant is natuurlijk geen bewijs. Zie je het al voor je ? Je hoeft pas tegenbewijs te leveren op het moment dat er bewijs van de eerdere stelling is geleverd. Niet eerder.Tom schreef: 17 aug 2017, 15:59 Haha mooi weer dit. Iemand roept A, jij zegt 'kan niet het is B', vervolgens haalt iemand er een bron bij om argument A te onderbouwen, jij veegt dat van tafel want is krantenartikel en zegt kom maar met een andere bron. Anders regel je even een uitspraak waarin blijkt dat jij gelijk hebt vriend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten