Dat scherm

Top Gear heeft er mee gereden.
https://www.topgear.com/car-reviews/model-3/first-drive
Ja, nog wel.
Maar tegen de tijd dat je een Model 3 geleverd krijgt wordt de nieuwe Polo EV waarschijnlijk ook al aangekondigd. Wil je dan nog steeds die Tesla vanwege het design of alleen omdatie elektrisch is?dvh schreef: 30 jul 2017, 09:34 Mijn zwager z'n tesla is 'in autopilot' tegen een betonnen vangrail gerammeld.
Dat is toch wel een dingetje.
Maar nogmaals. Persoonlijk heb ik wel oren naar een goedkope tesla.
Ik vind het electrisch rijden wel fun. Keer wat anders. En voor mij ( 2km heen / 2km terug ) woon/werk verkeer is het prima!
Het moet dan niet te duur worden.. want dan is het niet leuk/interessant meer.
Overigens is mijn zwager nu met z'n p85d naar Oostenrijk op vakantie. Die is er in 10 uur heen gereden incl tussenstops/laden. Dat gaat dus gewoon prima.
Je zou Tesla ook door Audi kunnen vervangen Tom, met alle respect. Wonderbaarlijk hoeveel ellende de consument slikt en dat al meer dan 12 jaar.... Wat dat betreft is een automerk ook bijna een geloof. Bij een klein merk als Tesla zou ik iig er veel meer begrip voor kunnen opbrengen want klein en innovatief waar andere autobouwers een bekend concept commercieel uitwringen en er gerust mee wegkomen. Uitermate verbazingwekkend imho.Tom schreef: 30 jul 2017, 09:10Ja, nog wel.
Maar ik hoor van veel Tesla-eigenaren dat er nogal eens wat aan mankeert. Ook bij de recent geleverde Model S-en (waar kinderziektes wel uit moeten zijn, zou je zeggen) wil er nog wel eens wat mee zijn. En inderdaad... Tesla lost het allemaal op en ze doen er totaal niet moeilijk over. Gelukkig maar, want ik denk dat je mensen die zoveel geld neerleggen voor een auto niet het idee moet geven dat ze eigenlijk testrijder zijn. En dat idee krijg ik wel. Tesla mag blij zijn dat men zonder veel nukken telkens terug wil komen. Ik vind dat sommige Tesla-eigenaren daarin aardig veel slikken, ik sta bekend als geduldig persoon maar zou iets al eerder zat zijn.
De vraag is alleen hoelang ze die coulance nog vol gaan houden. Het is bekend dat ie verlies maakt om marktaandeel te pakken, maar bij de Model 3 (waar ie volumes wil pakken) kan dat wel eens over zijn en/of niet vol te houden. Geen idee waar het omslagpunt ligt maar op een gegeven moment kán dat niet meer: feitelijk moet z'n kwaliteitsnorm harder stijgen als z'n volume. De Model 3 zou eigenlijk de techniek van de X en S moeten hebben die helemaal beproefd is.
Of het iets bijzonder is of niet valt niet over te twisten denk ik, maar van mn leven niet dat ik een Tesla Model 3 boven een goed aangeklede Golf TDI zou prefereren (liever iets anders trouwens). In die Tesla zou ik niet dood gevonden willen worden. Maar dat geeft denk ik wederom weer dat over smaak niet valt te twistenNiels schreef: 30 jul 2017, 11:00 Iig ben je imho gek als je een Golfje TDI van 40k prefereert boven een Model 3 al geeft de Tesla je alleen al het gevoel om in iets bijzonders te rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast