Gaaf Gerdinand. Dat vraagt natuurlijk wel om plaatjes. Komt ook ooit mee terug naar NL?
Lees het nu pas, van harte gefeliciteerd, zo'n 5 boot is ook niksallen schreef: 11 jul 2017, 22:32 Zo stil, zo comfortabel, zo soepel als dat de automaat z'n werk meestal deed. Nul rijplezier, overal veel te hard gereden. Ondertussen nam het Defender virus hardnekkige vormen aan. Inruilen is verlies pakken en dat wil ik niet. Gewoon maar doorrijden. Overal opmerkingen dat ik vrede moest hebben met een wagen die zo perfect is. Maar dan moet ik me dus aanpassen aan een wagen waar ik geen klik mee heb? Ze hebben wel gelijk dacht ik dan.
Maar F*ck it! Leven doe je tenslotte maar 1 keer...
De drang werd onhoudbaar en sinds 1 juli een 130 terug. Want van alle Defenders is ook nu net dit model dat me ontzettend aanspreekt.
Eigenlijk moet de wagen even grondig schoongemaakt worden van binnen en buiten, maar ik heb dat hok zo gemist, dat ik geen zin heb om op de oprit met een stofzuiger en tuinslang in de weer te gaan. Rijden, rijden en rijden!
Genieten van de geluiden van de aandrijflijn, het inleggen van de versnellingen. Ik zal wel gek zijn. Zal me een rotzorg wezen.![]()
Meer foto's volgen nog wel als ik de wagen ooit besluit te wassen.
![]()
Dat is wel even andere koekallen schreef: 14 jul 2017, 23:40 Ik betaal 460 per jaar op grijs denk. Dus als je geen achterbank nodig hebt, is het ompraten van MdV zo gek niet.![]()
Gaaf Gerdinand. Dat vraagt natuurlijk wel om plaatjes. Komt ook ooit mee terug naar NL?
Dat en in combinatie met een kleine 300 kilo minder gewicht (loden achterbank?) scheelt het een tientje of 8 per maand aan wegenbelasting
Dikke bak zoJP schreef: 16 jul 2017, 13:10 Mooi je Defender. Toevallig staat er bij osn op de zaak een, ik dacht, nieuwe Defender 110 3.5 V8. Blijkt van de directie te zijn. Kentekencheck zegt uit 1988, maar de auto is helemaal opnieuw opgebouwd met oa. alles led verlichting. Zoiets, maar dan fouter....
![]()
ik vindt de D2 ook mooier dan de D3.allen schreef: 14 jul 2017, 22:27 Disco 2 van na de facelift is voor mij ook de mooiste. Die zijn kwa mrb misschien nog net te behappen met 2200 kilo?
Niet te lang wachten. Als ik het nieuws van vandaag mag geloven zitten we binnen 20 jaar allemaal aan de kernenergie!
klopt, en of er wat achter hangt..allen schreef: 23 jul 2017, 23:44 Hoor van mensen dat ze gerust 1 op 11 rijden met een D2. Maar evenzoveel halen 1 op 8,5. Zal denk vooral van je voet afhangen?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, beske, BMeinders, Godspeed, MartijnGizmo, ron36 en 6 gasten