Anyway, snap je punt.

Dat is die klok die ik eerder poste, die 'homage' variant.indobesar schreef: 19 jul 2017, 11:04
Knappe klok in het echt, niet lomp groot. Blauwkleurige wijzerplaat is ook tof.
Zal wel extreem prijzig zijn?
Ja doh:)indobesar schreef: 19 jul 2017, 13:03 Volgens mij is dat kleding wat je draagt met een groter budget dan de H&M, etc...
Anyway, snap je punt. We gaan het zien. Als de klus ook "echt" is, vertrouw ik erop.![]()
Nee, gisteren.
Ha, ik snap je punt.
Horloge tig keer in het zwembad laten vallen en proberen een foto te maken op t juiste momentDie foto hierboven DVH fucking briljant ! Die kan Rolex zo gebruiken in haar advertisement. Kan je er iets meer over vertellen ? Klokje laat je vallen in zwembad of bakje met iets blauws eronder ?
Goed punt Ion Lee, Rolex slaat alles qua mooie click en Seiko's MarineMaster idem.indobesar schreef: 21 jul 2017, 09:56 Hoe klinkt die lunette?
Ik vind de lunette van de Samurai 'dof' klinken. Zit geen lekkere ratel in...
Jussi schreef: 22 jul 2017, 21:07 Ik was daarnet voor de allereerste keer met mn zoontje (20m) bij de kapper. Kappertje, 20 jaar, puisten, die tegen de vorige zat te vertellen dat ie zometeen naar Tomorrowland ging, had een Submariner aan. Vond het toch afbreuk voor het horloge.![]()
Gebruikers op dit forum: HJ2 en 25 gasten