Roadtrip: afhaling E39 M5
- Jelmer850i
-
Alexanderr schreef:Fasteddie schreef:Gefeliciteerd jongen !!!!!!!![]()
Ja, de E39 M5 is echt een HEEEELE fijne wagen.....
denk goed aan de remmen, ververs je olie regelmatig en HAVE FUN !!!! ...knallen met die hap, auto houdt NIET van boodschappen ritjes..!!!...
...ik zou zeggen...dezelfde M5 ....en MORE POWER erin !!!... een vijfliter V8 met 400pk ... wat heeft een mens nog meer nodig ??
"gefeliciteerd" ... helaas is het niet de mijne
Leander: Matthias is de koper van de auto ... hij heeft op dit ogenblik zijn rijbewijs niet maar wou alvast een auto tegen dat hij kon rijden ... ik was de gelukkige die de wagen naar België mocht rijden
Sjaak: een goeie 20k kost zoiets nogValt reuze mee, maar dat is pas het begin natuurlijk ... banden, benzine, taksen, verzekering ... ik zou het zelf liever niet betalen !
Perfecte wagen om je eerste KM' ers in te maken c.q. te leren rijden. 400PK handbak en sper. Hoop dat 'ie em niet de sloot in shiftlockt, dat zou erg zonde zijn.
Btw, wat een verschrikkelijke velgen onder die S-klasse. Net een Oostblok drugdealers hok, sorry, smakeloos.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Dennis Cavallino
- Pescatore
Mooie wagen zo'n M5. Bepaald geen beginnersauto, tenzij je er als een wijf mee rijdt. Maar wie koopt er nou zoiets als je nog geen rijbewijs/rijervaring hebt? Dat is vragen om problemen. A. je wilt erin rijden, maar dat mag nog niet (en de verleiding zal gróót zijn
) B. Je mag er in rijden, maar kunt dit eigenlijk helemaal nog niet.
De Benz is lekker comfi, kom net terug van een rit in een zelfde motorisering. Een s500 AMG ken ik dan weer niet, is dat een belgische uitvoering?

De Benz is lekker comfi, kom net terug van een rit in een zelfde motorisering. Een s500 AMG ken ik dan weer niet, is dat een belgische uitvoering?

- Bert ///M3
Als je een M5 als eerste auto wilt gewoon doen!!!
Zeiden ze ook tegen mij toen ik een M3 als eerste auto ging kopen en had ik ook schijt aan. Die had ik ook al voor ik een rijbewijs had en heb er toen zelfs zelf in proef gereden. Hoewel dat laatste iets minder verstandig / legaal is natuurlijk.
Alleen ik was dan geen 18 meer maar 23, dat maakt nog een verschil, maar verder weinig problemen mee. Je zit hooguit met verzekeringen die moeilijk lopen te doen
Zeiden ze ook tegen mij toen ik een M3 als eerste auto ging kopen en had ik ook schijt aan. Die had ik ook al voor ik een rijbewijs had en heb er toen zelfs zelf in proef gereden. Hoewel dat laatste iets minder verstandig / legaal is natuurlijk.
Alleen ik was dan geen 18 meer maar 23, dat maakt nog een verschil, maar verder weinig problemen mee. Je zit hooguit met verzekeringen die moeilijk lopen te doen

- Macboy