Erg gaaf plaatje! Zelf geschoten?
Ik heb zelf een vaste pc met een Dell IPS monitor en dat is echt perfect voor zoiets. Maar mijn oude Sony VAIO had ook al een IPS paneel erin zitten en daarmee erg mooie kleuren!Jussi schreef: 03 jul 2017, 12:05 Wat is eigenlijk een goede monitor om afbeeldingen te bekijken? Vaderlief is erg bezig met fotografie maar weet niet hoe hij zijn platen best bekijkt. Hij slaat ze op op een oudere laptop (Sony Vaio 2011) maar heeft geen goede manier om ze te bekijken. Een leuke budgetlaptop staat hij ook voor open, want dat ding zal geen eeuwen meer blijven leven.
Ik maak wel om de paar maanden een back-up op een WD HDD.
Lompe sport? Ik wil je van harte uitnodigen bij de NK as. zaterdag in Rosmalen.E36-italia schreef: 20 jun 2017, 13:46 Autocross mag dan een wat lompe sport zijn, qua foto momenten kan je je hart ophalen:
Samen met een maatje gaan volgende keer? Jij foto's maken en hij paraat om de auto weg te zetten indien er een auto aankomt. Of andersom natuurlijk.Martijn_bmw schreef: 06 jul 2017, 21:55 Haha klopt daar had ik ook even op gewacht! Maar er komt echt behoorlijk wat verkeer overheen dan voel ik mezelf opgelaten om daar te gaan fotograferen terwijl ik de weg blokkeer...
klopt, NK is ander niveau! (beetje vergelijkbaar tussen vrij-rijden en supercar challengePeric schreef: 05 jul 2017, 19:43 Lompe sport? Ik wil je van harte uitnodigen bij de NK as. zaterdag in Rosmalen.
Daar rijdt spul rond wat op Zandvoort niet zou missttaan. Maar dan hoger op de wielen en noppenbanden..
Laatste 2 foto's trouwens op de Foute Cross genomen? Of 1 bij de Rang Pang en de andere bij de Foute Cross.![]()
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bokkepoot, Google [Bot], RJK, Sabberjoch en 1 gast