Hmm mijn cruiseschip(e46 330i) weegt 1405kg RDW..Aernoudt schreef:OK, RDW gewicht is dus 1460 (10 kilo meer dan de 130i) ?
lekker varen.
T'ding is zwaar en (zwaar..) lelijk wat zou nu nog mee kunnen vallen?Aernoudt schreef:Kortom: het zou allemaal best wel eens mee kunnen vallenPanda de Beer schreef:Mijn 325ti had ook al een kentekengewicht van 1385 kg....
Rebel schreef:Hoeveel van de 663 leden van DF kunnen driften ?
Of willen driften?
Ik ben voor roze DF-shirtjes !!! Met een bijpassend petje met lederen klepje 8)
Amen!Hans GP1630 schreef:Wat zitten jullie nu te zeuren over die paar rotte kilo's.. Met dagelijks gebruik merk je daar geen bal van misschien op het circuit.. maar daar is deze auto toch niet voor gemaakt het blijft een boulevardcruiser (bij wijze van)
Auto's worden inderdaad steeds zwaarder maar daar laat je deze 1 coupe toch niet voor staan!? En daar is de consument ook debet aan want die willen toch steeds meer luxe en comfort!? Het is een geweldig mooi apperaat om te zien en zal ook best rijden.. dus zit niet zo te zeiken over die paar kilo's!! En anders sloop je het hele interieur eruit en maak er een racer van! Scheelt ook 100 kilo(of ga zelf op dieet)
Gebruikers op dit forum: liquidpopcorn en 4 gasten