Gôh, er lijkt bijna wel lichte jaloezie te bestaan op al die vernuftige zaken bij de Kodiaqallen schreef: 06 feb 2017, 17:07 Maar goed, komt dat filmpje nog waarop we vernuftige deurrubbers, parapluhouders en de trekhaakvoorbereiding kunnen zien?![]()

Gôh, er lijkt bijna wel lichte jaloezie te bestaan op al die vernuftige zaken bij de Kodiaqallen schreef: 06 feb 2017, 17:07 Maar goed, komt dat filmpje nog waarop we vernuftige deurrubbers, parapluhouders en de trekhaakvoorbereiding kunnen zien?![]()
Of rijdt, of werkt...
Ja, dat was wel de gok natuurlijk, ik hoop maar dat de autojournalisten het aan het recht eind hebben, die waren allemaal wel positief over het rijgedrag (een van de betere in deze klasse, weinig bodyroll in de bochten ook), en hij zou ook stil moeten zijn.
Ik reageerde enkel hierop. Daaruit leek toch te volgen dat een beetje advies geen kwaad kon.Maik schreef:Ik heb een tiguan comfortline business gepakt als basis, misschien is dat niet het beste startpunt.
Martijn gaat niet gelukkig worden in iets anders dan een BMW, trouwens ik heb jou ook altijd het meest tevreden meegemaakt in een BMW
Alleen jammer dat de op zich fantastische DSG zo storingsgevoelig blijft.Martijn_bmw schreef: 25 jun 2017, 15:16 Haha zal er idd wel op uitdraaien dat ik nog lang bmw rijdtneemt niet weg dat ik VAG erg mooie auto's vind maken de laatste tijd!
Gebruikers op dit forum: GRzep, Majestic-12 [Bot] en 33 gasten