En dan die blauwe E36 M3 aan het eind er nog even vol overheen....
Die had idd aan de horizon moeten verdwijnen, gelukkig is het geen wedstrijdSanderZ schreef: 24 mei 2017, 16:49 Meneer met z´n 3 ton kostende rs rijdt niet echt ver weg van je, en die blauwe sedan is wel een heel dik opgebouwde auto dik ding.
Er is altijd baas boven baas, dat is de charme van de Ring.Macboy schreef: 25 mei 2017, 01:18 En dan die blauwe E36 M3 aan het eind er nog even vol overheen....
+1Downforce Hans schreef: 25 mei 2017, 11:06 Het valt me op dat dat in de ogen van een hoop mensen dat eigenaren van de wat duurdere sportwagens kennelijk altijd tot het gaatje gaan op een track-day of op de ring. Wanneer ze dan voorbij gereden worden wordt het meestal als overwinning gezien door omstanders en sommige "coureurs" . Wanneer ik zo`n dikke bak voorbij gereden zie worden denk ik meestal dat de man sportief aan het touren is en/of de weg niet echt kent en gewoon voorzichtig is. Als zo`n man dan ook nog eens voorbij gereden wordt is hij vaak een waardeloze chauffeur,maar een wagen van 20 of van 120 ruggen plat rijden is nogal een verschil iets wat zeker op de ring nogal eens voorkomt en waar de meeste niet voor verzekerd zijn. Achter een gt3 aan zitten wil niet zeggen dat de gt3 bestuurder een race aan het rijden is met zijn achtervolger. Dat vergeten volgens mij een hoop mensen wel eens. Mijn betoog gaat ook niet over dit filmpje want het is zeker strak gereden door PP die het ook zeker niet moet zien als commentaar op hem als persoon.![]()
Klopt, zolang het geen trailerbitch is en de meeste kilometers op de snelweg/autobahn gemaakt worden laat ik het lekker zo.Hielke schreef: 25 mei 2017, 12:10 Bij de E36 M3 van PP valt wederom op hoe idioot lang de verzetten van de standaard versnellingsbak van die auto zijn. Echt veel prik zit er in het middentoerengebied van die motor niet in. Maak je de eindoverbrenging korter dan komt er veel meer leven in de aandrijflijn.
Hebben ze dat weer ingevoerd ?Luco schreef: 26 mei 2017, 21:09 Wat als het mis loopt?
De prijs per ronde verdubbelde de afgelopen 15 jaar. Maar als het mis gaat, dan loopt het bedrag pas echt snel op. Schade aan het circuit, vangrails, bijstand en stilstand… het heeft allemaal een prijs.
(...)
Sluiten circuit € 1.666 per uur
(...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten