Robin schreef:Tja zo'n ding moet er natuurlijk bij. Maar op die Navsite maken ze daar geen melding over he....
OK wat kost zo'n dingetje dan?
Staat er wel bij op de Nav4all-site, zie de aanbiedingen - maar inderdaad niet erg duidelijk. Als je ook niet weet dat je zo'n ding nodig hebt is het ook lastig te vinden.
Ik heb nu net een Leadtek bluetooth GPS 9553X (SiRF III) opgehaald bij de PDAShop.nl-winkel, die bij mij in de buurt zit:
http://www.pdashop.nl/product/21528
Kost €105, maar er zijn ook andere van €70 of €99, of €149 voor een 'echt' TomTom-ding. Deze heeft SiRF III, is 20-kanaals (ipv 16 of 12) en 8 uur actief tijd. Deze is trouwens ook erg klein, 6x5x3cm, een half pakje sigaretten bij wijze van spreken. Inclusief autolader en vast net lader.
Gelijk zo'n houdertje erbij gekocht (€30) voor de telefoon. In de auto aangesloten (die stond nog bij de AH waar ik net even boodschappen had gedaan

), aangezet, thuisadres gekozen en het werkte gelijk.
Je ziet pijlen en meters als navigatie, groot genoeg op het beeldscherm. De stem en de instructies zijn ook duidelijk te verstaan. Ik zal er binnenkort wel eens een foto van maken.
Echt geniaal, ik ben hier echt blij mee. Vanaf nu dus in alledrie mijn auto's navigatie
Bijkomend mogelijkheid is dat je altijd en overal kunt navigeren met de GPS-receiver in je jas/tas/broekzak en je telefoon in de hand of op je fiets of wat dan ook. Alles is draadloos!