Er presteerde zelfs 1 VW/Audi dealer om 39k voor m'n Tiguan te bieden

Nu staat het ze vrij om te bieden wat ze willen, ik kom er immers zelf mee, maar ik weet niet hoe ik dit moet benoemen

Schrok wel van ik wil van mn auto af. Je moet wel stom zijn om je wagen zo te verkopen. Kreeg drie keer de waarde bij de dealer.JP schreef: 23 apr 2017, 11:43 Blijkbaar zijn er nog genoeg mensen (dus geen DF'ers) die totaal geen zicht hebben op rest/inruilwaardes. Getuige ook de sites als ikwilvanmijnautoaf.nl. Daar kun je terecht als je niet weet wat je auto waard is en er wel snel vanaf wil. Dan krijg je dus een appel en een ei en ze doen alsof ze je goud geven.
Lease is uiteraard ook gewoon keiharde verkoop in dit voorbeeld. Alleen niet voor de lessee.Spijkerhard schreef: 23 apr 2017, 14:07 Wat dat betreft zouden ze lease moeten verbieden, net als hra, want dat verpest de markt minstens net zo erg![]()
Netto catalogusprijs is in NL inderdaad erg laag tov rest van Europa.
Ze boden vorige week 18,5k voor de X5, gezien de horrorverhalen over dikke diesels vond ik het toch een nette prijs.allen schreef: 23 apr 2017, 11:50Schrok wel van ik wil van mn auto af. Je moet wel stom zijn om je wagen zo te verkopen. Kreeg drie keer de waarde bij de dealer.JP schreef: 23 apr 2017, 11:43 Blijkbaar zijn er nog genoeg mensen (dus geen DF'ers) die totaal geen zicht hebben op rest/inruilwaardes. Getuige ook de sites als ikwilvanmijnautoaf.nl. Daar kun je terecht als je niet weet wat je auto waard is en er wel snel vanaf wil. Dan krijg je dus een appel en een ei en ze doen alsof ze je goud geven.![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten