Bedankt voor de enthousiaste reacties, ben zelf ook erg blij met het resultaat!

In de basis al een erg fijne auto, maar dit is voor mij toch echt de kers op de slagroom.
Macboy schreef: 11 mar 2017, 14:30Maar die koplampen vroeg ik me al af hoe je dat had bedacht. Maar van de 265 dus ?
Ik ben niet de eerste die het bedacht heeft hoor, de "Joey mod" zoals het ook wel genoemd wordt vindt volgens mij z'n oorsprong bij ene Joey die het bij z'n destijds vrij recente Golf IV deed.
tuurgtt schreef: 12 mar 2017, 17:18Gebruik je spoorverbreders? En loopt er nu nergens iets aan bij dieper inveren?
Geen spoorverbreders, maar de huidige wielen zijn ET47 terwijl de originele ET65. Bij grote hobbels loopt het soms aan achter, maar dat is allemaal plastic, dus niet zo'n ramp. Plan is om ff te kijken waar de sporen ontstaan, en daar ff de Dremel langs te halen.
JP schreef: 12 mar 2017, 17:44De zwarte deurklinken zijn die altijd ongespoten of juist zwart gespoten ? Is er ook achterin een beetje te zitten voor kleine volwassenen ?
De klinken zijn hoogglans zwart gespoten, als je keyless-entry hebt zijn ze zilvergrijs. In de basis het gewoon een driedeurs Mégane, dus dat is wel te doen. De Recaro's kosten denk ik wel wat van de voetenruimte achterin, maar ik heb sinds aanschaf van de auto pas 2x (een volwassen) iemand achterin gehad, maar dat was beide keren voor korte stukjes.
Ferdi Gielen schreef: 12 mar 2017, 19:44Zag op facebook af en toe wat voorbij komen en vroeg me al af wanneer er hier weer een update zou komen met wat tekst en uitleg
Ik wilde ff een paar foto's van het resultaat bij zonlicht maken, maar dat liet nogal op zich wachten.
Tomj schreef: 12 mar 2017, 23:54
Nice ! Dat AST gebeuren boeit me wel

quanta costa ? ik neem aan dat dit boven KW clubsport staat.
Dan kun je het beste ff op de site van AST kijken of contact opnemen, ze hebben nogal veel opties en mogelijkheden. KW Clubsport is volgens mij ook zeker niet slecht, maar bijv. al die Mégane's bij de Nürburgring rijden dan met een setup van Raeder Motorsport met hardere voorveren en aangepaste demping, dus kennelijk is dat niet voldoende "out of the box".