Ik ben niet de eerste die het bedacht heeft hoor, de "Joey mod" zoals het ook wel genoemd wordt vindt volgens mij z'n oorsprong bij ene Joey die het bij z'n destijds vrij recente Golf IV deed.Macboy schreef: 11 mar 2017, 14:30Maar die koplampen vroeg ik me al af hoe je dat had bedacht. Maar van de 265 dus ?
Geen spoorverbreders, maar de huidige wielen zijn ET47 terwijl de originele ET65. Bij grote hobbels loopt het soms aan achter, maar dat is allemaal plastic, dus niet zo'n ramp. Plan is om ff te kijken waar de sporen ontstaan, en daar ff de Dremel langs te halen.tuurgtt schreef: 12 mar 2017, 17:18Gebruik je spoorverbreders? En loopt er nu nergens iets aan bij dieper inveren?
De klinken zijn hoogglans zwart gespoten, als je keyless-entry hebt zijn ze zilvergrijs. In de basis het gewoon een driedeurs Mégane, dus dat is wel te doen. De Recaro's kosten denk ik wel wat van de voetenruimte achterin, maar ik heb sinds aanschaf van de auto pas 2x (een volwassen) iemand achterin gehad, maar dat was beide keren voor korte stukjes.JP schreef: 12 mar 2017, 17:44De zwarte deurklinken zijn die altijd ongespoten of juist zwart gespoten ? Is er ook achterin een beetje te zitten voor kleine volwassenen ?
Ik wilde ff een paar foto's van het resultaat bij zonlicht maken, maar dat liet nogal op zich wachten.Ferdi Gielen schreef: 12 mar 2017, 19:44Zag op facebook af en toe wat voorbij komen en vroeg me al af wanneer er hier weer een update zou komen met wat tekst en uitleg
Dan kun je het beste ff op de site van AST kijken of contact opnemen, ze hebben nogal veel opties en mogelijkheden. KW Clubsport is volgens mij ook zeker niet slecht, maar bijv. al die Mégane's bij de Nürburgring rijden dan met een setup van Raeder Motorsport met hardere voorveren en aangepaste demping, dus kennelijk is dat niet voldoende "out of the box".Tomj schreef: 12 mar 2017, 23:54 Nice ! Dat AST gebeuren boeit me welquanta costa ? ik neem aan dat dit boven KW clubsport staat.
MartijnGizmo schreef: 13 mar 2017, 14:41 Haha, exact wat ik dacht!Dat is wel een dingetje, ook voor dit soort ritten is de Mégane eigenlijk leuker dan de MINI.
Ik heb hier nog wel een video zónder zonneband, kun je het verschil misschien wat beter zien...Macboy schreef: 14 apr 2017, 15:37 Ik kan die band niet zo goed zien Martijn. Misschien kan je toch nog wat meer fotos plaatsen![]()
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, MarcH, Martijn_bmw, vigilante en 5 gasten