Sticker is bijna onmogelijk zonder schade te verwijderen...dus beetje inventief geweest in de zoektocht nr een perfect propere oplossing.WJ schreef: 02 apr 2017, 16:54 Kan je die er zo aftrekken? Zit er bij mij ook, alles zwart en dan zo'n plakaat..
Foutje
Doe ik met al mijn wagens
Dat is zeker waar, gaaf al die filmpjes!Franzino schreef: 07 apr 2017, 00:19Doe ik met al mijn wagens![]()
Is 1 van de weinige plekken waar ik echt voluit kan gaan met dergelijke wagens....
https://www.youtube.com/user/MisterZ4M/ ... =dd&view=0
Ongeval met motorrijders die uitgegleden waren en ziekenwagen nodig hadden...iets dat ziet zo leuk is om te zien... Dus heb het filmpje vroegtijdig doen eindigen.Hielke schreef: 07 apr 2017, 01:37 Keurige ronde, mooi tempo!
Wat was er nou aan de hand op dat laatste stukje?
Viel mee...en had er niet superveel last van en niet elke flikker van de TC is ook effectief dat hij power inhoudt. Normaal gezien rijd ik op bergweggen of plekken waar ik kan doorrijden in MDM (sport +)...op mijn allereerste ringrondje met de M2 hield ik het nog even op sport. Eerst de auto daar wat gewoon worden en rustig opbouwen voor we naar MDM gaan. Volledig uit doe ik persoonlijk niet op de ring...Robin schreef: 07 apr 2017, 08:14 Leuk Franzino. Vond je de traction control niet irritant? Ik zie hem nogal vaak oplichten . Nu weet ik ook het is de Ring. Hobbeldebobbel nog koud voorjaar en oppassen geblazen natuurlijk.
Ik rij alleen in sportplus mdm of alles uit. Ook in januari naar zwirserland op de smotsige autobahn Niet om de stoerheid maar de Tc is wel erg heftig in de normale stand vind ik...ergo in mdm sportplus vind ik t vaak nog irritant ook...
Nog niet op gelet eigenlijk...maar zou inderdaad wel eens goed kunnen. Die You Yube is voor mij vooral handig, leuk zo dat mijn andere trackdaybuddie's en petrolheads mijn rondjes en auto ervaringen kunnen zienSander-E46 schreef: 07 apr 2017, 12:39 Haha filmpje met de meeste views is je vriendin (?) in bikini als bijrijdster.
Ha, hoezeer ik ook van leuke dames in bikini etc houd is deze volgens mij een beetje vaker bekeken:)Sander-E46 schreef: 07 apr 2017, 12:39 Haha filmpje met de meeste views is je vriendin (?) in bikini als bijrijdster.
Inderdaad...blijkt zo te zijn...er is ook wel veel meer interesse in Porsche, dan BMW M...dus logisch lijkt mij.Robin schreef: 07 apr 2017, 12:50Ha, hoezeer ik ook van leuke dames in bikini etc houd is deze volgens mij een beetje vaker bekeken:)Sander-E46 schreef: 07 apr 2017, 12:39 Haha filmpje met de meeste views is je vriendin (?) in bikini als bijrijdster.
https://www.youtube.com/watch?v=h6DrdXTGB30
Dat is een beetje een misvatting vind ik...een gewone BMW M is eigenlijk niet echt gebouwd of ontworpen als circuitwagen. In standaard vorm is het een snelle, comfortabele, dagelijks bruikbare sportieve wagen met massa's rijbeleving...waar je eventueel ook af en toe eens op het circuit mee kan. Een M4 GTS, GT4, GT3, GT3 RS, Exige, Elise, enz....die zijn vooral ontworpen met regelmatig circuit gebruik in het achterhoofd... Een BMW M is daar eigenlijk in eerste instantie niet voor gebouwd....maar dat zal mij niet tegen houden om het toch te doenMartijn_bmw schreef: 07 apr 2017, 20:03 Gaaf dat hij gebruikt waar die voor gebouwd is! Mooie filmpjes![]()
Klopt volledig!Martijn_bmw schreef: 08 apr 2017, 09:42 Oké ik dacht ook juist begrepen te hebben dat je de M2 als daily gebruikt met af en toe een uitstapje op de ring![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berrie, Forza, Godspeed, liquidpopcorn en 16 gasten