Maarja mooie vriendin met een kut karakter is ook niks he

LOL! Hier ook. Ik mag de BoxsterS niet verkopen, vindt ze geweldig en ook haar Mii (want stoelverwarmingErikS schreef: 22 mar 2017, 12:59 MdV vindt hier ook vrij veel goed, maar heeft een gruwelijke hekel aan te veel geld spenderen aan auto's.
Zakelijk bemoeit ze zich niet echt mee, (de golf) prive moet ik voornamelijk van haar cabrio afblijven, zo ongeveer......![]()
Je zult dit naast elkaar rijdend juist amper opmerken. De ene zal misschien heel iets voorsprong pakken. Op de tellers 120 aanstippen bij de ene en dan bij de ander 100-110 op de teller hebben zal maar een halve seconde tot een seconde op de stopwatch schelen (0-100 in 6,6 vs 7,3 zou ik denken), maar dat is misschien 3-5 meter in de praktijk in ideale omstandigheden. Als je zoiets met een vriend ernaast doet op de weg zul je dus nooit op hetzelfde moment gas intrappen (maar bijv 0,3s vetraging op elkaar) en dan zijn die vermogensverschillen al compleet verdwenen.Martijn_bmw schreef: 22 mar 2017, 18:15 Vond hem overigens ook niet veel sneller aanvoelen dan mijn (gechipte) 318d. Misschien is het verschil 190pk/400nm vs 220pk/450nm (of wat het dan ook geworden is na tuning?!) niet zo groot dat je dat direct voelt zonder ze naast elkaar te laten optrekken.
+ ik denk dat de biturbo een iets ander karakter heeft? Meende dat sommige de 123d ook niet (of nauwelijks) sneller vonden aanvoelen dan de 120dMacboy schreef: 24 mar 2017, 08:27
Je zult dit naast elkaar rijdend juist amper opmerken. De ene zal misschien heel iets voorsprong pakken. Op de tellers 120 aanstippen bij de ene en dan bij de ander 100-110 op de teller hebben zal maar een halve seconde tot een seconde op de stopwatch schelen (0-100 in 6,6 vs 7,3 zou ik denken), maar dat is misschien 3-5 meter in de praktijk in ideale omstandigheden. Als je zoiets met een vriend ernaast doet op de weg zul je dus nooit op hetzelfde moment gas intrappen (maar bijv 0,3s vetraging op elkaar) en dan zijn die vermogensverschillen al compleet verdwenen.Martijn_bmw schreef: 22 mar 2017, 18:15 Vond hem overigens ook niet veel sneller aanvoelen dan mijn (gechipte) 318d. Misschien is het verschil 190pk/400nm vs 220pk/450nm (of wat het dan ook geworden is na tuning?!) niet zo groot dat je dat direct voelt zonder ze naast elkaar te laten optrekken.
zeker jammer! en je was uiteraard welkom geweestMacboy schreef: 24 mar 2017, 08:27Wel jammer want mijn tekst dat ik meteen langs wilde komen om hem in het echt te zien had ik al klaar
Je blijft een held dat je (gericht) naar Alpina blijft zoeken.
Het kartakter is idd wel anders/beter. Waar je bij mij echt de dikke push voelt van 1800-4000tpm is het bij de bi-turbo van 1500-4800tpm zo'n beetje. Vooral (zinvol) het verder door kunnen trekken in de toeren is wel fijn bij het betere stuurwerk.Kasteel schreef: 24 mar 2017, 08:46 + ik denk dat de biturbo een iets ander karakter heeft? Meende dat sommige de 123d ook niet (of nauwelijks) sneller vonden aanvoelen dan de 120d.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast