Metchu schreef:Maik schreef:Nee gestemd. Waar hebben we het nou helemaal over? Komkommertijd ofzo...
idd... Dit is zo typerend... Een beetje moeilijk doen om formaliteit of randzaken terwijl er veel grotere issues zijn![]()
Ik vond het juist leuk dat die gasten een surinaamse vlag hadden. Dat ze trots waren als surinamers om voor Nederland uit te komen en de cup te pakken. En laten we wel wezen, heel het elftal bestond bijna uit surinamers. Als bakkal nou ook nog eens de marokkaanse vlag had gepakt, had iedereen kunnen zien wat nou echte integratie is. Meerdere nationaliteiten die Nederland representeren in oranje...
Ik draai zoiets altijd om,dan vraag ik mezelf af hoe het zou zijn als er een nederlander in marokko geintegreerd zou zijn en in het nationale elftal zou spelen ( HAHAHAH wat een gedachte,die kans zou in 10.000 jaar niet krijgen al was ie de beste) en als ie dan na zo'n prestatie effe de nederlandse vlag zou pakken....
Dood zou ie de volgende dag zijn,morsdood.
ZO is het ergens anders...wij stommelingen moet nodig lullen over integratie terwijl ergens anders een buitenlander compleet genegeerd wordt.
Maja zo is nederland,met 15 mln inwoners ALTIJD het braafste ventje van de klas spelen in Europa.(let bv op de 600mln die Nederland zelf ophoest om effe braaf te doen in Uruzgan,dat zouden de Afghanen ook wel voor ons doen...)
let wel ik ben niet racistisch maar kijk wel naar hoe dit soort zaken elders "geregeld"worden.
Ik vind: ben je als buitenlander in Nederland en heb je een nederlands paspoort conformeer je dan aan de regels en gewoontes die hier gelden of ga gewoon terug van waar je vandaan kwam.
Zo is dat ook in en ander (islamitisch) land,zeker op het gebied van geloof.(maar dat moeten we hier niet bijhalen.....)