Balen van de dynamo, maar zoiets kan eens een keertje gebeuren. Mooi dat het onderstel in ieder geval beviel
En is zoiets niet iets om de bandenspanning te meten in plaats van naar het tankstation te rijden? Heb hem al jaren en bevalt me prima. Bijkomend voordeel is dat je redelijk rap na het rondje kunt meten in plaats van eerst naar het tankstation rijden waardoor je druk alweer veranderd is.
Eerlijk gezegd heb ik zo'n ding van de ANWB in de auto. Ik vind het niet erg om even naar de pomp te rijden. Dan kan de boel een beetje afkoelen. En kan gelijk lucht eruit laten lopen
Jawel, seizoen begon iets later doordat de verbouwing uit liep, maar zeker leuk kunnen rijden. Uiteindelijk 45 rondjes gereden. Wellicht aankomend jaar een jaarkaart.
Zeker niet stilgezeten. Na de laatste Ringweekend was de dynamo kapot gegaan. Daardoor moest ik de auto achterlaten bij de Ring, maar binnen een week was de auto weer bij mijn garage. Netjes geregeld door de verzekering. Dynamo was snel weer gemaakt. Via via was ik aan een stalling gekomen, dus de auto stond lekker droog in de winter.
In januari heb ik hem opnieuw naar de flocker gebracht. Tijdens schoonmaken trok ik zo de flock van het dashboard. Dat was afgelopen zomer al gebeurd, maar had geen zin om dan mijn auto kwijt te zijn, dus afgelopen januari laten maken. Het complete dashboard + deurpanelen + bevestiging van leeslampje zijn geflocked. Ik had pikzwart, maar heb nu gekozen voor antraciet. Als je het niet weet zie je het verschil niet, maar dat is er zeer zeker wel. Heb nog geen goeie foto's hiervan eigenlijk
Verder zijn er nog een hoop andere modificaties in de winter besteld:
-Verstelbare stabi stangetjes
-Morette koplampen (grootlicht komt er niet in, maar een buis voor rechtstreeks verse lucht naar de motor)
-Witte team dynamics 1.2 pro race wielen (2kg lichter dan huidige velg)
-Brembo's worden opnieuw gecoat
-Oil cath can
-Oliekoeler (olie wordt nu wel erg warm met meerdere rondjes ring achter elkaar)
-AST schroefset 2cm verlagen en achteras 2cm omlaag (vind het toch nog iets te hoog staan)
-Catcam nokkenassen (milde variant)
-Opnieuw afstellen (zal geen grote vermogensstijging zijn, verwacht tussen de 135-140pk uit te komen)
Glas van de Morette's heb ik met gele folie beplakt
Wielen zijn al voorzien van Gyeon coating
De garage wilde eerst dat alle spullen binnen waren, voordat ik hem bij hem neer ging zetten. De cams kwamen pas vorige week binnen (bijna 3 maanden levertijd). Vorige week woensdag las ik ineens dat de Ring een week eerder open zou gaan. Geluk bij een ongeluk
Dus afgelopen zaterdag naar de Ring gegaan. Jaarkaart gekocht en geweldig weekend gehad. Het was heerlijk om te rijden. Rustig op de baan, mooi weer en perfecte temperatuur. Uiteindelijk 21 rondjes gereden en Rallye heeft zich weer goed gehouden.
Gisteravond heb ik hem bij de garage neergezet. Eerste weekend dat ik weer kan is met Pasen, dus er is even tijd voor alle modificaties. Met pasen is de Ring 4 dagen open, dus verwacht weer een hoop rondjes te kunnen doen.
Laatst gewijzigd door StefanW op 18 mar 2017, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-Catcams 703
-Oil catch can
-Verstelbare stabi stangetjes
-Team dynamics 1.2 pro race wielen
-2cm meer verlaagd
-Slang van luchtfilter naar bumper voor verse lucht
-Brembo's opnieuw geel gecoat en achter gelijk meegenomen
-Interieur opnieuw geflocked. Was zwart, is nu antraciet
-Uiteraard regulier onderhoud
Woensdag op de bank afstellen!
Laatst gewijzigd door StefanW op 08 okt 2017, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.