Zonder grappen, had ik nog serieus interesse in je wagen gehad als ik niet al had getekend voor m'n huidige wagen. Altijd al een zwak voor dit model gehad, alleen nooit zin om zelf een goede op te rakelen.
Complimenten voor de foto's! Echt precies goed.
Nu zal het vast gaan lukken met de verkoop. Ik zal niet zo flauw zijn om te zeggen dat je t eerder had moeten doen. Ow wacht
Toch doe ik wat verkeerd. Veel interesse met enthousiaste reacties. Na het div contact heen en weer gaan ze erover nadenken. En ik vertel niks nieuws tov de info in de advertentie.
Het is en blijft een Saab. En Saab rijders zijn anders dan "noem maar eens een merk" BMW rijders. Een Saab van 2004 verkoopt moeilijker dan een 5 serie van 2004.
Inmiddels is dit draadje er al zo'n 11 weken. Van vooraankondiging, de daadwerkelijke aankoop, het opknappen en uiteindelijk de foto's die even op zich wachtten. Om uiteindelijk imo redelijk laat nog het kenteken te moeten regelen.....ben dan ook eens met Tim N hierboven.
Het zal door je enthousiasme komen dat je elke stap met ons gedeeld hebt, maar uiteindelijk had de volgorde misschien anders gemogen.