Is dat niet wat voor jou René om zo iets ooit op de kop te tikken

Erg erg erg gaaf dat je die auto hebt gespot Stéphane. Dat is echt heel cool, zoiets op de weg te zien.
Dat was inderdaad wel een erg gaaf moment. De 2 witte Voyagers die er omheen reden deden ook moeite om er voor te zorgen dat wij er niet naast konden komen. Is uiteindelijk wel gelukt en toen dus de foto gemaakt. Toen ook nog wel meer gespot, maar dit was de enige echt opvallende spot. Nog eens kijken of ik de foto's kan vinden in de berging.Mark Nauta schreef:Erg erg erg gaaf dat je die auto hebt gespot Stéphane. Dat is echt heel cool, zoiets op de weg te zien.
Voor mij? nee dat niet, ik vind hem wel mooi, en het gewicht 1000kg perfect voor een BMW, maar ik hou meer van ronde vormen(auto) klassiek tijdloos gelijnd en met een dikke motor en een goed onderstelMark Nauta schreef:Een erg gave auto. Ik was altijd onder d indruk van deze auto. Vroeger toen ik klein was speelde ik regelmatig met dit model in het spel Need For Speed.
Is dat niet wat voor jou René om zo iets ooit op de kop te tikken![]()
GTRene schreef:Voor mij? nee dat niet, ik vind hem wel mooi, en het gewicht 1000kg perfect voor een BMW, maar ik hou meer van ronde vormen(auto) klassiek tijdloos gelijnd en met een dikke motor en een goed onderstelMark Nauta schreef:Een erg gave auto. Ik was altijd onder d indruk van deze auto. Vroeger toen ik klein was speelde ik regelmatig met dit model in het spel Need For Speed.
Is dat niet wat voor jou René om zo iets ooit op de kop te tikken![]()
![]()
Daarom houden de M1(ook te duur trouwens) en de Z1 me tegen, vind ze mooi maar niet mooi genoeg om lang te houden, er zijn niet zoveel auto's die me lang bezig kunnen houden, maar om wat voorbeelden te noemen van auto's die ik lang volg en nog steeds mooi vind zijn:
1= Z3 M coupe met snelle 400+pk motor
2= Wiesmann GT
3= TVR tuscan V8(oude)
4= GT40 replica's (wel met moderne motor)
5= Ultima GTR (wel met moderne motor)
6= M3 e30 met snelle 400+pk motor
7= Lotus elise/Exige met 400+pk
8= Ginetta G12
Om maar een paar voorbeelden te noemen
Kijk, je hoeft geen sherlock te zijn om te begrijpen dat mijn 75 met 400Pk sneller zal doen op een toerke schleife dan met de standaard 150. Ook kan ik goed begrijpen dat vermogen fijn is. Als mijn alfa 220Pk had gehad zou ik zeker nog meer lol hebben. Echter, het gaat mij om die grens van waanzin. Ik heb nog steeds sterk het idee dat een Speedster turbo met zijn 200 PK zeker zoveel lol, zoniet meer, geeft dan een RS4 met 420 PK.GTRene schreef:@Hugo
Allereerst als je goed kijkt praat ik persoonlijk niet over 600+ of 1200+ pk's dat weet je en kun je terug zien....
Ik praat dus over 400+ pk's daar bedoel ik mee een motor die relatief betrouwbaar blijft en "zuinig" is en "dagelijks" te gebruiken is in een auto van 800 tot max! 1400kg
Waarom? omdat we in NL niet mogen racen(bochten en gevaarlijk gedrag) en dus een 150pk en 1100kg wegende auto die jij omschrijft niet veel meer nut heeft dan van A naar B komen en lange tijd nodig om in te halen bij wijze van...natuurlijk op een cirquit heb je aan 150pk en 1100kg "voldoende" om lol te hebben...maar in heel mijn leven en ik rijd al zo'n 26 jaar auto, heb ik nog maar 1x echt gereden op een cirquit...en toen was 320pk en 1290kg echt wel handig hoor, ik had meteen de hoogste eindsnelheid op zandvoort op het rechte stuk in de radarval? met 215km/u, maar om mijn betoog af te maken, ik ben al heel wat gewend qua snellere auto's en ik hoef echt geen 600pk(al wil ik best zo'n kar proberen) nee, ik heb liever een auto onder de 1250kg en rond de 400pk dat heeft voldoende stuwkracht om te blijven prikkelen, das lekker en voor wat ik de auto gebruik ook echt fijn, ik rijd niet op bochtige wegen(helaas door m'n hersenletsel ga ik bijna altijd dezelfde simpele weg...hoef ik niet zoveel te denken..achja) meestal dus snelweg en af en toe b-wegen.
Dus zeg een auto tussen de 800 en 1400kg maar zeker rond de 400pk en ik ben blij en die auto pleziert me ook op alleen rechtuit rechtaan, maar kan ook in bochten net zo meekomen als dezelfde auto met 150pk haha maar uit de bocht komend veel sneller naar de volgende bocht...tja jij mag je 150pk auto, neem ik dezelfde auto als jij zelfde gewicht zelfde setup maar dan 400pk dan laten we een coureur in de beide zelfde auto's een rondje 20km? Nurburgring doen kijken welke sneller rond is....dan wil ik jou wel eens weer horen, tijden liegen niet.
Maar persoonlijk gaat het mij dus om goed rijgedrag maar ook snel met rechtuitbranden en inhalen dus veel meer een allrounder dan alleen bochtjes doen
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, k33z, Leen, mark123, Str8Six en 27 gasten