F1 seizoen 2017
-
Re: F1 seizoen 2017
Toevallig ergens een Livestream om een beetje mee te kijken af en toe?
-
OnlineWout309t
- Auto: A4 40TFSI
Nee, er zijn helaas geen streams, maar bekende sites als Autosport, Auto Motor und Sport en F1today hebben wel een liveticker waar je alles een beetje kunt volgen.
- frank de jonge
Facebook app heeft livestream zag ik net van RedBull
-
Ben wel benieuwd naar de nieuwe 'betrouwbaarheid' van Renault eerlijk gezegd.
Laten we die discussie niet gelijk heet maken, maar met de presentatie ging de Toro kapot & nu staat Ricciardo met een Vbak probleem stil.
(Maakt Renault die Vbak ook?)
Ik ben benieuwd of het allemaal goed onder de knie is, ik denk het wel. Maar ferrari & Mercedes draaien hun rondjes alweer lekker!
Ik ben benieuwd of ze de 4/5 sec sneller per rondje gaan halen. Ik denk dat het wel eens vies kan tegen vallen!
Laten we die discussie niet gelijk heet maken, maar met de presentatie ging de Toro kapot & nu staat Ricciardo met een Vbak probleem stil.
Ik ben benieuwd of het allemaal goed onder de knie is, ik denk het wel. Maar ferrari & Mercedes draaien hun rondjes alweer lekker!
Ik ben benieuwd of ze de 4/5 sec sneller per rondje gaan halen. Ik denk dat het wel eens vies kan tegen vallen!

- frank de jonge
Je gaat het pas echt zien in Australië
-
OnlineLuco
De fabrieksrenault heeft genoeg rondjes gedaan vandaag, dus of het de motor is, ze spreken over een sensor.ErikS schreef: 27 feb 2017, 12:55 Ben wel benieuwd naar de nieuwe 'betrouwbaarheid' van Renault eerlijk gezegd.
Ik ben benieuwd of ze de 4/5 sec sneller per rondje gaan halen. Ik denk dat het wel eens vies kan tegen vallen!![]()
De honda deed maar 1 rondje.
En ik denk dat ze nu nog verstoppertje spelen (mercedes)
-
OnlineLuco
16:51 – Voor Red Bull Racing zijn de wintertests in Barcelona zeer moeizaam begonnen. Door een probleem met een sensor legde Daniel Ricciardo in de ochtend slechts vier rondjes af, een euvel met de batterij hield hem vervolgens in de middag opnieuw enige tijd aan de kant. Waar concurrent Mercedes vrolijk zijn kilometers blijft maken en rond lunchtijd al ruim een race-afstand afgelegd had, blijft Red Bull dus achter.
En hoewel teambaas Christian Horner erkent dat alle kilometers en data tijdens wintertests waardevol zijn, probeert hij de problemen van zijn team enigszins te bagatelliseren. "We hebben een aantal uur verloren, dat klopt. Maar als ik moet kiezen heb ik die problemen liever hier dan tijdens de eerste race. Het goede nieuws is bijvoorbeeld dat het niet ging om grote problemen, het was eerder een kwestie van pech. Ik heb goede hoop dat we in de loop van de middag nog wat kilometers kunnen maken", zegt hij tegen GPUpdate.net.
De teambaas van Red Bull Racing vindt niet dat zijn team door de opstartproblemen meteen met 1-0 achterstaat ten opzichte van Mercedes. "Zo zie ik het niet. Vorig jaar liep de Mercedes ook vlekkeloos tijdens de wintertests, acht dagen lang, maar hadden ze gedurende het seizoen toch wat probleempjes. Daarom stuit ik liever hier op problemen, zodat we ze kunnen lokaliseren en oplossen voordat het seizoen begint."
En hoewel teambaas Christian Horner erkent dat alle kilometers en data tijdens wintertests waardevol zijn, probeert hij de problemen van zijn team enigszins te bagatelliseren. "We hebben een aantal uur verloren, dat klopt. Maar als ik moet kiezen heb ik die problemen liever hier dan tijdens de eerste race. Het goede nieuws is bijvoorbeeld dat het niet ging om grote problemen, het was eerder een kwestie van pech. Ik heb goede hoop dat we in de loop van de middag nog wat kilometers kunnen maken", zegt hij tegen GPUpdate.net.
De teambaas van Red Bull Racing vindt niet dat zijn team door de opstartproblemen meteen met 1-0 achterstaat ten opzichte van Mercedes. "Zo zie ik het niet. Vorig jaar liep de Mercedes ook vlekkeloos tijdens de wintertests, acht dagen lang, maar hadden ze gedurende het seizoen toch wat probleempjes. Daarom stuit ik liever hier op problemen, zodat we ze kunnen lokaliseren en oplossen voordat het seizoen begint."
- Martin van der Zwaard
Daar is dat hele testen toch ook voor lijkt mij. Rondjes draaien, wennen aan de auto en de kinderziektes eruit halen. Gaat heus wel goed komen met RB.
- WJ
edit; n/m
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
ErikS schreef: 27 feb 2017, 08:48 Toevallig ergens een Livestream om een beetje mee te kijken af en toe?
Hij wisselt Sky Sports af met wat Periscope streams.
-
- Auto: M3P, 130i
Erg fraaie kleurstellingen dit jaar en afwisselend. Voor de kijker prettig om de auto's te onderscheiden.
-
Stroll is ook echt een aanwinst....
Voor de derde keer in 3 dagen naast de baan/in de muur.... En dat met testen..... Lekkerrrr
Voor de derde keer in 3 dagen naast de baan/in de muur.... En dat met testen..... Lekkerrrr

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Williams gaat een slecht jaar tegemoet. Een jonge paydriver die heel wat gaat opvouwen voordat hij er klaar voor is en een bejaarde veteraan die al 9 jaar over zijn hoogtepunt heen is. Met afstand de zwakste driver lineup van het veld. Jammer, van zo'n eens zo'n groots en respectabel team.
Volgens sommigen heeft Maldonado een opvolger.
https://hasstrollcrashedyet.com/
Volgens sommigen heeft Maldonado een opvolger.

-
OnlineLuco
Massa kan een zeur zijn maar hij zit er iig goed bij, al zegt dat niet alles.
-
Red Bull zit onder de 10 rondes al onder de snelste tijd van vorige week.
Die hebben echt nog wel wat achter de hand gehouden!
Die hebben echt nog wel wat achter de hand gehouden!
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Snelle bakkies.
Lewis Q3 vorig jaar was een 1.22
RB zit nu al op 1.20.79
Eens kijken of de merc zich nog kwaad maakt bij deze testdag.
edit: lees net dat Bottas vorige week een 1.19.7 deed, dus er zit zeker nog muziek in.
Lewis Q3 vorig jaar was een 1.22
RB zit nu al op 1.20.79
Eens kijken of de merc zich nog kwaad maakt bij deze testdag.
edit: lees net dat Bottas vorige week een 1.19.7 deed, dus er zit zeker nog muziek in.
-
Vind het wel gaaf om te zien dat alle teams wel zo minimaal rond die 1.20 uit komen.
Al laten een boel nog niet zien waar ze staan.
De eerste ruim in de 1.18 is een feit!
Al laten een boel nog niet zien waar ze staan.
De eerste ruim in de 1.18 is een feit!
-
OnlineLuco
-
Haha
-
OnlineLuco
Trouwens wel erg verontrustend dat mclaren gewoon 30km rechtuitsnelheid tekort komt tov de rest, je zou toch denken dat honda een fatsoenlijke motor kan maken.
-
Op de een of andere manier werkt die motor niet in dat chassis. Gegarandeerd dat die motor op de testbanken als een malle gaat. Maar zodra dat ding gaat rijden met resulterende vibraties en g-krachten, dan vind de motor het welletjes.
-
Zoals ik het nu zie verwacht ik dat McLaren echt dead last wordt dit seizoen. Ze lijken qua snelheid en betrouwbaarheid bijna weer op maart 2015 te zitten t.o.v. de rest. Het is te hopen voor ze dat Sauber in de loop van het seizoen steeds slechter gaat presteren door de oude techniek, maar tot nu toe lijken ze er nog redelijk bij te zitten. Al was dat volgens mij met de wintertests van vorig jaar ook zo, en dat viel later flink tegen.
De nieuwe Renault motor is naar mijn idee zeker niet langzaam, maar tot nu toe is de betrouwbaarheid nog zeker niet van het niveau Mercedes/Ferrari. Ben echt gigantisch benieuwd naar Melbourne.
De nieuwe Renault motor is naar mijn idee zeker niet langzaam, maar tot nu toe is de betrouwbaarheid nog zeker niet van het niveau Mercedes/Ferrari. Ben echt gigantisch benieuwd naar Melbourne.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
-
OnlineLuco
Het zal mij ook niks verbazen als RedBull zonder vin aan de start komt in Melbourne, ik denk dat ze echt aan het sandbaggen zijn geweest.
-
Ik hoop het! Zou een verrassend weekend kunnen worden