Onopvallend surveilleren: Let op !

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Wilbert

Bericht door Wilbert » 26 jun 2007, 08:27

We kunnen er over blijven klagen maar dat zal niet helpen. Nederland is gewoon op het gebied van autorijden een saai land geworden.

allen

Bericht door allen » 26 jun 2007, 10:07

Ach, volgens mij moet je nog altijd overdrijven voor je echt aangehouden wordt. Ben een drietal keren aangehouden wegens slingeren door een file. Gezellig gesprek en ik kon doorrijden. Een paar keer een zwaaiende arm dat ik 'ff rusiger' moest rijden ipv 150 waar je 120 mag. Duimpje van hun omhoog en een vriendelijke zwaai van mij terug en niets aan het handje.

En dan ben ik nog wel een keer aangehouden omdat zij vonden dat 60 in de bebouwde kom rondslingeren toch wat gevaarlijk was vanwege kleine kinderen. Je mag daar eigenlijk 50 maar goed. Kon het best met ze vinden omdat het toch niet echt overzichtelijk is daar. Weer even een praatje en nadat het gezellig is geworden gewoon m'n weg kunnen vervolgen.

Terugkomend op 'wegmisbruikers' kan het misschien zo zijn dat ze eerder iemand aanhouden voor het beeldmateriaal. In de praktijk denk ik dat het wel meevalt. Ze zullen je echt niet zonder redenen aanspreken.

Plaats reactie