in waiting of the joint venture..Rickstah schreef:Dat lease reglement van Vodafone

in waiting of the joint venture..Rickstah schreef:Dat lease reglement van Vodafone
Just my thoughts.. Verwachting was inderdaad heel anders. Nieuwe model is een stuk strakker geworden qua lijnen.MartijnGizmo schreef:GM monteert volgens mij Goodyear als standaard... Net ding hoor, die nieuwe Astra, rijdt ook echt een stuk beter dan je zou verwachten (al zegt dat ook iets over de verwachtingen)!
Zitten Goodyear Vector 4season bandjes onder. In de regen is de grip ook niet wat ik er van had verwacht. Enig onderstuur op een klaverblad tot gevolg deze middag.Spijkerhard schreef:Welke banden moeten we dus niet hebben als we voor 4season gaan?
Mja dat zou miss aftermarket kunnen, maar dat gaat mij voor een leaser wel te ver.Arthur schreef: 22 feb 2017, 14:07 Leuke wisselingen weer! Mag je die stoelverwarming ook niet zelf betalen? Eventueel aftermarket?
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Erik dB, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw en 7 gasten