Vandaag even test gereden in een 520d. Best koppel blokje, niet gek! Verder aardig 't zelfde als mijn F10, carbon zwart, 'm-pakket etc.. Zo naast elkaar vind ik de G30 niet echt fantastisch veel mooier om eerlijk te zijn.. Interieur wel, die is weer aardig up-to-date!
Dat automatisch in parkeren is echt tof! Die optie zal ik ten alle tijden aanvinken, niet dat je het vaak gebruikt maar het werkt echt tof!
Ook even zitten rekenen daar voor een 540ia met m-pakket en wat andere goodies, gaat al snel naar de 86k...

- IMG_1640.JPG (512.13 KiB) 4032 keer bekeken

- IMG_1641.JPG (419.33 KiB) 4032 keer bekeken