De enige? Jouw enige horloge op het moment dvh? Of is dit de nieuwe die verwacht wordt?
Horloge / Horloges topic
-
Re: Horloge / Horloges topic
De enige? Jouw enige horloge op het moment dvh? Of is dit de nieuwe die verwacht wordt?
- Macboy
Prachtig ding !
- MParallel
- Auto: BMW
Klokje terug uit de UK. Paul van Electric Watches heeft hem een servicebeurtje gegeven. Klok liep na een uur precies een uur achter. Vuil in het loopwerk zorgde voor weerstand.
Het is een klok uit 1972, dus misschien al tig jaar geen beurtje meer gehad.
Loopt, of beter gezegd 'humt' weer als vanouds.

Het is een klok uit 1972, dus misschien al tig jaar geen beurtje meer gehad.
Loopt, of beter gezegd 'humt' weer als vanouds.
-

- MParallel
-
Aha! Het horloge ziet er nog fraai uit voor de leeftijd! Hoe lang heb je 'm al?
Iemand nog interessante geruchten over Rolex/Baselworld?
- MParallel
Ding is nog als nieuw. Geen krasje of wat te bekennen.flieger schreef: 12 feb 2017, 16:33 Aha! Het horloge ziet er nog fraai uit voor de leeftijd! Hoe lang heb je 'm al?
Heb hem sinds augustus vorig jaar. Dus
Niet dat ik heb al 20 jaar heb mocht dat zo klinken

Hier meer in mijn 'aankoop post'
viewtopic.php?f=9&t=1020&start=11050#p1146939
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Een greep uit mijn collectie;)

VLNR:
Girard Perregaux Quartz GP 350 1970 eigen werk werd ook in Jaegers gezet( GP was de eerste die quartzhorloges in serie produceerde wereldwijd), Seiko SBGJ 017 Hi beat 36000 GMT, IWC 810 met het fameuze caliber 89(schroefbalans, Breguet spiraal, Movement uit 1969 kast 1968 afgeleverd in Schotland 1971, Rolex 116600 SD4K, JLC handopwinder begin 60s schroefbalans prachtig uurwerkje calibernummer even kwijt, Breitling Old Navitimer 1997 ref 81610 basis 7750 Valjoux heel mooie 'faded indexen' op de dial. Komt nieuw glas op en band aan.
VLNR:
Girard Perregaux Quartz GP 350 1970 eigen werk werd ook in Jaegers gezet( GP was de eerste die quartzhorloges in serie produceerde wereldwijd), Seiko SBGJ 017 Hi beat 36000 GMT, IWC 810 met het fameuze caliber 89(schroefbalans, Breguet spiraal, Movement uit 1969 kast 1968 afgeleverd in Schotland 1971, Rolex 116600 SD4K, JLC handopwinder begin 60s schroefbalans prachtig uurwerkje calibernummer even kwijt, Breitling Old Navitimer 1997 ref 81610 basis 7750 Valjoux heel mooie 'faded indexen' op de dial. Komt nieuw glas op en band aan.
-
Old Navtimer..... Echt geweldig vind ik die!
-
Ja mooi klassiek en toch sportief ding inderdaad.
Ze komen, Ion Lee en consorten. Ik verwacht minimaal ééntje met 'n 3 a 4 weken. Heb hier ook 'n PADI.
Ze komen, Ion Lee en consorten. Ik verwacht minimaal ééntje met 'n 3 a 4 weken. Heb hier ook 'n PADI.
- Bijlagen
-
- 260495DC-B2E0-4405-9AB0-738D82C64BD7_zpsmzufs2io.JPG (251.09 KiB) 2101 keer bekeken
- dvh
Wellicht ken je hem. Rob , Seiko monsterwatches (.nl) ofzo.
Schijnt dat die gast gewoon maanden wachttijd heeft. Wat doet ie? Seikotjes verkopen. Padi's , 007's , Monsters, En dan soms met wat extra's zoals een safier glaasje enzo..
Maar dan vraag ik mij af. Als die gast het zo druk heeft met (geimporteerde) Seiko's. Is er dan niemand anders die in dezelfde markt gaat zitten? Of is het krenten-centenwerk? Er zijn erbij die 3 maanden wachten om een bestelling erdoor te krijgen. Daar liggen toch kansen dan..
Aan zijn geweldige website zal het niet liggen:
http://www.monsterwatches.nl/
Schijnt dat die gast gewoon maanden wachttijd heeft. Wat doet ie? Seikotjes verkopen. Padi's , 007's , Monsters, En dan soms met wat extra's zoals een safier glaasje enzo..
Maar dan vraag ik mij af. Als die gast het zo druk heeft met (geimporteerde) Seiko's. Is er dan niemand anders die in dezelfde markt gaat zitten? Of is het krenten-centenwerk? Er zijn erbij die 3 maanden wachten om een bestelling erdoor te krijgen. Daar liggen toch kansen dan..
Aan zijn geweldige website zal het niet liggen:
http://www.monsterwatches.nl/
-
Ja ik ken de site. Krenten/centen werk, David EN bovenal, Seiko.nl/Seiko Japan heeft er 'n broertje dood aan weet ik uit hun bronnen....
Er is hier in de buurt ook iemand geweest met grijs geimporteerde Seikos 'voor weinig' gepresenteerd als 'particulier op Marktplaats', die heeft n hele stapel advocaten van Seiko op 'm af gekregen en zwaar $$$$ moeten dokken als hij daarmee doorzette.Hij heeft een vermogentje( niet met 10k bekeken) moeten dokken....
Deze bijvoorbeeld:
http://www.monsterwatches.nl/product/sun021/
350,00?
Ik bied 'm aan voor 299,00
Tja
Er is hier in de buurt ook iemand geweest met grijs geimporteerde Seikos 'voor weinig' gepresenteerd als 'particulier op Marktplaats', die heeft n hele stapel advocaten van Seiko op 'm af gekregen en zwaar $$$$ moeten dokken als hij daarmee doorzette.Hij heeft een vermogentje( niet met 10k bekeken) moeten dokken....
Deze bijvoorbeeld:
http://www.monsterwatches.nl/product/sun021/
350,00?
Ik bied 'm aan voor 299,00
Tja

- dvh
Ok, duidelijk
Dat was natuurlijk ook de meest aannemelijke reden.

Dat was natuurlijk ook de meest aannemelijke reden.
-
Verbaas mij altijd over dat iedereen altijd zijn naam noemt op die horlogefora als het over Seiko gaat. Het is ook geen "Monsterwatches", maar "Rob van Monsterwatches". Hij heeft wel 'bekendheid'. Geen idee waarom want volgens mij koopt ie gewoon het spul in en verkoopt ie het hier weer, niks boeiend. Maar is sowieso wel een horloge-dingetje als het om handelaren gaat. Op Rolexforum ook, al die mongolen altijd die in koor roepen "forumsponsor altijd TOP!!!!". En als een klein kind blije recensie achterlaten over hoe vlot alles verliep EN ze een kop koffie kregen. Toe maar, je kreeg gewoon een kop koffie! Wat een service. Hier bij de Albert Heijn kan ik ook een kop koffie pakken als ik een zakje drop van 2 euro ga scoren. I don't get it.
Laat ik voorop stellen dat ik ook blij ben met eerlijke handelaren, maar uiteindelijk zijn het gewoon lui die hun werk doen. Klokken inkopen, inruilen en verkopen. Als ik tevreden ben over de afhandeling dan zal ik ook een positieve recensie achterlaten (natuurlijk is het bij dit soort bedragen belangrijk dat het er eerlijk aan toe gaat en je er vertrouwd kunt kopen, recensies helpen daarbij), maar dat ophemelen van handelaren begrijp ik gewoon niet.
Laat ik voorop stellen dat ik ook blij ben met eerlijke handelaren, maar uiteindelijk zijn het gewoon lui die hun werk doen. Klokken inkopen, inruilen en verkopen. Als ik tevreden ben over de afhandeling dan zal ik ook een positieve recensie achterlaten (natuurlijk is het bij dit soort bedragen belangrijk dat het er eerlijk aan toe gaat en je er vertrouwd kunt kopen, recensies helpen daarbij), maar dat ophemelen van handelaren begrijp ik gewoon niet.
- dvh
Gewoon rare jongens die horloge-fanaten 

- Macboy
-
Tja wat Tom zegt. Maar ieder vist in dezelfde(best grote) vijver...
M'n Seikootje, voor mijn doen en iPhone7 een aardig strakke foto:)

Edit, of is deze beter?? Op de Phone zijn ze superscherp, maar op grotere schermen dan weer niet natuurlijk...

M'n Seikootje, voor mijn doen en iPhone7 een aardig strakke foto:)
Edit, of is deze beter?? Op de Phone zijn ze superscherp, maar op grotere schermen dan weer niet natuurlijk...
-
Forumjuwelier. Altijd top!
-
- dvh

Topper die Popma

-
Koffie?:)
- Downforce Hans
De laatste keer dat hij een klok verkocht moest de kopende partij anders niet alleen de koffie maar de hele maaltijd betalen......

- tomgtr
Whahahaha kreeg dan ook wel een onverwachte korting he!
-
- Auto: M3P, 130i
Zuinige Friezen ook altijd...!!
-
300 euro korting en vervolgens 600 euro eten aftikken.