Volvo V60 PIH
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Volvo V60 PIH
Rijdt zuiniger, geen afschrijving op km, wat wil je nog meer...
-
Wat wij als consument vaak verwachten en niet meer dan normaal vinden, wordt door de bril van de bedrijven vaak anders gezien.
Netjes opgelost tot zover. Nu is zien of die beta techniek repareren ook nog op enige vorm van coulance mag rekenen.
Netjes opgelost tot zover. Nu is zien of die beta techniek repareren ook nog op enige vorm van coulance mag rekenen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gister mijn eigen V60 PIH weer opgehaald! Hij is uiteindelijk gerepareerd bij de Volvo importeur in Beesd. Mijn eigen dealer kon/mocht dit niet fixen. Één of andere regelcomputer in het hybride-pakket was kapot, gaf kortsluiting. Het accupakket zelf was goed. Onder coulance gefixt, erg netjes dus (omdat de auto zelf al officiëel uit fabrieksgarantie is). Auto nog even netjes gewassen door ze. Dik tevreden over de afhandeling.
De leen V60 gister dus weer ingeleverd, heeft het ook prima gedaan voor de wintersport. Een D3 150 PK diesel. Beetje traag (als je de hybride of mijn Golf gewend bent) maar wel lekker zuinig. Tank van 68 liter dus zonder tanken van Friesland naar Oostenrijk, da's wel erg relaxt moet ik zeggen. Gemiddeld 1 op 17 en toch lekker doorgereden op de autobahn. Dat haalt mijn 'milieuvriendelijke' Plug-in Hybrid lang niet zeg maar.... om maar weer aan te geven wat een wassen neus die 0% regeling was.
Voor nu dus: eind goed al goed.
De leen V60 gister dus weer ingeleverd, heeft het ook prima gedaan voor de wintersport. Een D3 150 PK diesel. Beetje traag (als je de hybride of mijn Golf gewend bent) maar wel lekker zuinig. Tank van 68 liter dus zonder tanken van Friesland naar Oostenrijk, da's wel erg relaxt moet ik zeggen. Gemiddeld 1 op 17 en toch lekker doorgereden op de autobahn. Dat haalt mijn 'milieuvriendelijke' Plug-in Hybrid lang niet zeg maar.... om maar weer aan te geven wat een wassen neus die 0% regeling was.
Voor nu dus: eind goed al goed.
- Niels
- Auto: Prius+
Goed afgehandeld! Leuk nu het nog onder coulance valt maar wat waren anders de kosten geweest?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Geen idee, heb ik maar niet naar gevraagd.Niels schreef: 23 feb 2017, 11:11 Goed afgehandeld! Leuk nu het nog onder coulance valt maar wat waren anders de kosten geweest?