Iets exotischer kan natuurlijk ook, wellicht een 3200gt..

Damn, ik zit even te kijken maar inderdaad, die prijzen gaan nergens meer over.. Op wat het 'dieptepunt' leek voor de S2000 heb ik nog wel eens een mooi originele op MP zien staan voor 10k. Had geloof ik wel wat kms, maar daar vragen ze ondertussen ook zonder schaamte 15k voorPhilipoo schreef:Staat alleen vrijwel geen enkele mooie S2000 te koop, en de degelijke linksgestuurde exemplaren lijken allemaal wel richting de 20K te gaan..
Iets exotischer kan natuurlijk ook, wellicht een 3200gt..
Budget zo ver oprekken gaat niet lukken, ook bij een uit duitsland kom je toch snel op 20K uit, en zo veel geld is er niet als arme student!Michel Huisman schreef:Budget iets opkrikken en een GT86/BRZ uit Duitsland ?
Wat bedoel je met de overbrenging? Heeft de 135 een langere eindiverbrenging dan een 130?Macboy schreef:De 135i is echt briljant en hele andere wereld dan de 130i vind ik. Als dagelijkse auto wint een 135i altijd. De overbrenging zelf geen moeite mee maar die kan je desnoods aanpassen.
Ombouwen naar links is helemaal ruk. De linker pedalbox is namelijk veel smaller dan rechts, daardoor kan ik m'n voet niet meer naast de koppeling kwijt! Daarnaast had ik niet zo veel moeite met het stuur rechts, dus vind het wel prima zo!Eric Z schreef: 04 apr 2017, 21:28Blijf je het stuur rechts houden of ga je dit ombouwen naar links?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 1 gast