Kijk hier al wel een tijdje rond, maar nooit helemaal gelukt met aanmelden, maar nu is het toch gelukt.
Ik ben Philip, 23 jaar, student werktuigbouwkunde in Delft, en dit is momenteel mijn wagenpark:
Een mazda mx5 1.8 uit 94, en een alfa romeo giulia uit 1970 met een 2 liter erin.
Nu is het moment gekomen dat de alfa er uit moet, heb er al lang niet in gereden, en heb er geen stalling meer voor. Een garagebox huren wordt me te duur, dus hij zal 't veld moeten ruimen.
Dan komt ook het punt dat de mx5 harstikke leuk is, maar ik ben er eigenlijk te groot voor. Met 1,97 hebben de gemonteerde lotus stoeltjes wel veel verschil gemaakt, maar ik zit toch na anderhalf uur rijden niet meer goed.
Dus nu, tijd voor een nieuwe auto! Maar de vraag is wat. mijn lijstje met eisen:
Budget van 15K,
Achterwiel aangedreven,
meer vermogen dan een mx5, zeg 200pk of meer, tijd voor iets met wat meer ballen,
liefst licht, 5 series zijn me te groot en zwaar.
Leuk om mee te rijden, maar degelijk genoeg om "dagelijks" mee te rijden. Ik leg niet veel meer dan 10-12K per jaar af, dus heel veel is het ook weer niet!