130i Cup 2007 (incl 'onze' André)
- Joop
Das ook een manier van handtekeningen uitdelen... Wel zijn slechtste uit zijn carriere geloof ik. Maar laatste race (2e race pinksterweekend) heeft ie toch netjes gereden vond ik.Mathieu schreef:[img:450:270]http://fritsvaneldik.nl/webpost/wp-cont ... g_5570.jpg[/img]
Probleem voor Ricardo en wellicht ook Duncan is dat het team waar ze voor rijden (Ekris) het racen een beetje een uit de hand gelopen hobby is. Een hobby die volgens mij al vanaf begin jaren 90 loopt; budget is dan ook veel hoger dan dat van bijvoorbeeld André. Kans dat je dan wel eens als een dwaas rond gaat rijden is dan ook erg groot.
Maar goed dat ze de rijders op scherp zetten als ze hevigs de fout in gaan, want anders wordt en blijft het één grote botspartij.
Je kunt iig aan André zien dat het nergens voor nodig is om toch goed voorin mee te kunnen doen. Hulde aan André.
-
Die cup rijders van de gevestigde orde maakt het allemaal niks uit. Ook donald molenaar hanteerd zijn cup race stijl in de DSC
link
http://www.supercarchallenge.nl/news/0/ ... _race_.htm
link
- Lars Bouten
- Lars Bouten
- Wilbert
- Tristan
Hmmm.....kan me nog een opmerking van je herinneren dat je voor geen goud in een WTCC Seat zou stappen.Andre schreef:jij probeert ook alles met je fwd:)
Je probeert om me in de fwd val te krijgen.
Ik zou het wel doen, een wtcc aanbieding laat je gewoon niet schieten. Maar ik hoopte dan wel dat ik goed presteerde en een aanbieding van bmw kreeg:)

-
Specifiek:Andre schreef:Die cup rijders van de gevestigde orde maakt het allemaal niks uit. Ook donald molenaar hanteerd zijn cup race stijl in de DSC
link
Donald Molenaar die het stuur over heeft genomen van Henk Thuis wil dan samen met Ruud Olij zien dat ook hun GTR’s mee kunnen doen om de knikkers. In de 21e ronde gaat dat goed fout, Molenaar heeft blijkbaar met zijn BRL achtergrond nog nooit gehoord van de gevleugelde uitspraak van Dhr. Van der Pavert: “Autosport is GÉÉN contactsport!”
In zijn haast Olij in te halen kiest hij een zeer ongelukkige plek, de binnenbocht van de eerste chicane. Molenaar duikt vol op het linker achterwiel van Olij in de Chicane en hiermee elimineert hij in eerste instantie alleen Olij.
Olij staat na de spin met schade voor en achter op de baan en wil de wagen veiligstellen op de gras. Jammer genoeg komt daar net op volle vaart de Rudolph Viper aan met daarin de leiders van de race! De heren twijfelen over elkaars bedoelingen en kiezen beiden er voor naar rechts te sturen met desatreuze gevolgen. De Viper met Roger Grouwels achter het stuur raakt de BMW van Ruud olij, spint en gaat achterwaards de muur in met een pak schade tot gevolg.
Zodoende zijn er drie slachtoffers van deze wat onbeholpen actie, zie voor uitgebreide fotoreportage het einde van dit artikel, met dank aan Willy Wanka voor de beelden. ( Na besturing van de beelden besluit de organisatie van DSC Donald Molenaar een formele waarschuwing te geven wegens het veroorzaken van een vermijdbaar incident).
Triest.
André, als het dan toch FWD moet zijn, waarom dan niet een Honda?
- Bert ///M3
- Jan Visser
- RVV
Donald Molenaar die het stuur over heeft genomen van Henk Thuis wil dan samen met Ruud Olij zien dat ook hun GTR’s mee kunnen doen om de knikkers. In de 21e ronde gaat dat goed fout, Molenaar heeft blijkbaar met zijn BRL achtergrond nog nooit gehoord van de gevleugelde uitspraak van Dhr. Van der Pavert: “Autosport is GÉÉN contactsport!”
In zijn haast Olij in te halen kiest hij een zeer ongelukkige plek, de binnenbocht van de eerste chicane. Molenaar duikt vol op het linker achterwiel van Olij in de Chicane en hiermee elimineert hij in eerste instantie alleen Olij.
Olij staat na de spin met schade voor en achter op de baan en wil de wagen veiligstellen op de gras. Jammer genoeg komt daar net op volle vaart de Rudolph Viper aan met daarin de leiders van de race! De heren twijfelen over elkaars bedoelingen en kiezen beiden er voor naar rechts te sturen met desatreuze gevolgen. De Viper met Roger Grouwels achter het stuur raakt de BMW van Ruud olij, spint en gaat achterwaards de muur in met een pak schade tot gevolg.
Zodoende zijn er drie slachtoffers van deze wat onbeholpen actie, zie voor uitgebreide fotoreportage het einde van dit artikel, met dank aan Willy Wanka voor de beelden. ( Na besturing van de beelden besluit de organisatie van DSC Donald Molenaar een formele waarschuwing te geven wegens het veroorzaken van een vermijdbaar incident)
Galbak
- Tom V
Jammere actie ook van Olij daarna..was niet nodig.Rico v Velzen schreef:Donald Molenaar die het stuur over heeft genomen van Henk Thuis wil dan samen met Ruud Olij zien dat ook hun GTR’s mee kunnen doen om de knikkers. In de 21e ronde gaat dat goed fout, Molenaar heeft blijkbaar met zijn BRL achtergrond nog nooit gehoord van de gevleugelde uitspraak van Dhr. Van der Pavert: “Autosport is GÉÉN contactsport!”
Zodoende zijn er drie slachtoffers van deze wat onbeholpen actie, zie voor uitgebreide fotoreportage het einde van dit artikel, met dank aan Willy Wanka voor de beelden. ( Na besturing van de beelden besluit de organisatie van DSC Donald Molenaar een formele waarschuwing te geven wegens het veroorzaken van een vermijdbaar incident)
Galbak
-
Ik ben per direct gestopt met de 130i cup. Ben er werkelijk helemaal klaar mee.
Heb dit weekend zoveel beuken gehad. Heb gelukkig mijn gram gehaald en een paar goed terug gebeukt. Waaronder donald molenaar en Mickey Betram. Maar dit heeft in mijn boekje niet meer met autosport te maken. Ik heb er zo geen plezier meer in. Brandt me poen nog liever op in de openhaard dan heb ik er nog warmte van. Het lijkt wel stockcar racen zo. Niemand heeft geduld om op een gaatje te wachten. Zodra ze op je achterbumper zitten gaat ie er tegenaan drukken ze je dwars en zijn ze je voorbij. De organisatie van CPZ is een regelrechte aanfluiting men heeft totaal geen controle meer over deze rijders en men doet er ook niks aan. Ze gaan puur voor de sensatie over de ruggen van de rijders. Nou niet meer over die van mij. Want ik ga nooit maar dan ook nooit weer ook maar een cent uitgeven om in cup deel te nemen wat van CPZ uitgaat.
Heb dit weekend zoveel beuken gehad. Heb gelukkig mijn gram gehaald en een paar goed terug gebeukt. Waaronder donald molenaar en Mickey Betram. Maar dit heeft in mijn boekje niet meer met autosport te maken. Ik heb er zo geen plezier meer in. Brandt me poen nog liever op in de openhaard dan heb ik er nog warmte van. Het lijkt wel stockcar racen zo. Niemand heeft geduld om op een gaatje te wachten. Zodra ze op je achterbumper zitten gaat ie er tegenaan drukken ze je dwars en zijn ze je voorbij. De organisatie van CPZ is een regelrechte aanfluiting men heeft totaal geen controle meer over deze rijders en men doet er ook niks aan. Ze gaan puur voor de sensatie over de ruggen van de rijders. Nou niet meer over die van mij. Want ik ga nooit maar dan ook nooit weer ook maar een cent uitgeven om in cup deel te nemen wat van CPZ uitgaat.