Als ik er zo een zie krijg ik gelijk weer jeuk. Maar erg weinig opties, zo aan de knoppenbalk te zien....
Nouja, laat ik het zo zeggen... Het jeukt de hele dag om wat nieuws uit te zoeken, het jeukt nu al een maand of twee en het wordt irritant.
Denk dat de cabrio weg doen toch de makkelijkste optie word voor mij om wat nieuws uit te zoeken. Maar dan sla ik me zelf over 2,5 maand voor de kop als het zonnetje schijnt.
BMW M140i
- jottemj
Re: BMW M140i
Die knoppenbalk is gewoon een dom idee. Voor de LCI E91 is er alleen PDC V+A mogelijk (die zit er ook) en start/stop (maar dat heeft de 335i niet).ErikS schreef:Als ik er zo een zie krijg ik gelijk weer jeuk. Maar erg weinig opties, zo aan de knoppenbalk te zien....
Nouja, laat ik het zo zeggen... Het jeukt de hele dag om wat nieuws uit te zoeken, het jeukt nu al een maand of twee en het wordt irritant.
Denk dat de cabrio weg doen toch de makkelijkste optie word voor mij om wat nieuws uit te zoeken. Maar dan sla ik me zelf over 2,5 maand voor de kop als het zonnetje schijnt.
-
Re: BMW M140i
Haha, dat denk ik ook steeds. Boxster houden en iets goedkopere station, Boxster weg en echt dikke station. De naam Twist komt ook ergens vandaan....ErikS schreef:Als ik er zo een zie krijg ik gelijk weer jeuk. Maar erg weinig opties, zo aan de knoppenbalk te zien....