Verkocht : Saab 9-5 Aero Estate / nieuwe APK! / 2 eigenaren / ned ktk / unieke km-stand
- Luca
Re: Saab 9-5 Aero Estate met een unieke km-stand / 2e eigenaar
Degene die de storing gaf was nog degene uit 2004. Heeft het dus lang volgehouden. Nu dus weer een nieuwe voor wederom 12 jaar 

- Luca
Vandaag de eerste onderdelen voor een optische update. 

Richtingaanwijzer bleek iets beschadigd te zijn. Hoekje afgebroken. Deed afbreek aan de stoere front van de Aero (haaienbek)
Dus een nieuwe besteld.

Richtingaanwijzer bleek iets beschadigd te zijn. Hoekje afgebroken. Deed afbreek aan de stoere front van de Aero (haaienbek)
Dus een nieuwe besteld.
Laatst gewijzigd door Luca op 07 jan 2017, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Niet beide kanten ivm mogelijk kleurverschil?
-
OnlineMartijn_bmw
Ohh bobines is idd niks spannends die gaan bij bijna alle auto's wel stuk sinds ze niet meer los aan het schutbord hangen en met bougie kabels verbonden zijn...
- Luca
@eric Z: idd over nagedacht. Maar ivm de kosten eerst dit bekijken. Als de auto voor mijzelf was geweest mogelijk wel. Nu ga ik niet overbodig geld neerleggen voor iets wat mogelijk niet nodig is. Er wordt al genoeg geïnvesteerd. Hij wordt vervangen ivm een afgebroken stukje. Kleur is nog heel fris. Verwacht dus geen kleur verschil.
- Luca
Even aantonen dat er echt maar 2 vorige eigenaren zijn:

Sinds de 28e dus 3
Vraagprijs is ook toegevoegd

Sinds de 28e dus 3

Vraagprijs is ook toegevoegd
- Luca
Re: Saab 9-5 Aero Estate / 2 eigenaren / unieke km-stand
Kleine update gisteren:

Zoek de verschillen

Zoek de verschillen

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik zie er zo al eentje; het witte busje op de 2e foto 

- Arthur
- Auto: Nr.51
- Luca

"Landschap" die hij wel is gewend
- Luca
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=303432207" onclick="window.open(this.href);return false;
Op- aanmerkingen zijn welkom. Wil niet als een "handelaar" overkomen!
Op- aanmerkingen zijn welkom. Wil niet als een "handelaar" overkomen!
-
OnlineMartijn_bmw
Paar dingen die ik anders zou doen:
- geen foto's van losse onderdelen die vervangen worden (logos lampjes enz)
- geen (dubbel) uitroeptekens in je tekst komt zo schreeuwerig over
- km stand teller gewoon als ie stil staat
- detail foto's van het interieur waaruit blijkt dat hij zo netjes is. Bijvoorbeeld stoelwang linker voorstoel
- opmerking geen xenon zou ik weglaten, je gaat niet vermelden welke opties een auto níet heeft
- mooie foto's rondom maken en daarmee beginnen foto 1 tm 4 bijvoorbeeld daarna paar interieur foto's en dan foto met boekjes rekeningen en sleutels
- je schrijft wel 4x de auto het liefst aan een liefhebber te verkopen... 1x is genoeg denk ik
- geen foto's van losse onderdelen die vervangen worden (logos lampjes enz)
- geen (dubbel) uitroeptekens in je tekst komt zo schreeuwerig over
- km stand teller gewoon als ie stil staat
- detail foto's van het interieur waaruit blijkt dat hij zo netjes is. Bijvoorbeeld stoelwang linker voorstoel
- opmerking geen xenon zou ik weglaten, je gaat niet vermelden welke opties een auto níet heeft
- mooie foto's rondom maken en daarmee beginnen foto 1 tm 4 bijvoorbeeld daarna paar interieur foto's en dan foto met boekjes rekeningen en sleutels
- je schrijft wel 4x de auto het liefst aan een liefhebber te verkopen... 1x is genoeg denk ik
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Dat, en ik vind de tekst wel heel lang. En de backslashes zijn waarschijnlijk een kopieer dingetje.
Zelf zou ik de daadwerkelijke km stand vermelden en niet een afgeronde (ook als is het naar boven).
Zelf zou ik de daadwerkelijke km stand vermelden en niet een afgeronde (ook als is het naar boven).
- Luca
Bedankt voor de tips! Ga ik aanpassen
Alleen de foto's zijn nog een probleem. Mooie & goede foto's zijn er pas na de poetsbeurt. Nu is hij nog "vies".
Ook de foto's van de werkzaamheden tijdens de beurt (bv een open motorblok ivm het aantonen van afwezigheid van BS) worden nog aangevuld.
Was ook een afweging om te wachten of de huidige advertentie te plaatsen. Ondanks reeds 3 serieuze gegadigden toch besloten om deze advertentie te plaatsen die dus regelmatig wordt geüpdatet.
Alleen de foto's zijn nog een probleem. Mooie & goede foto's zijn er pas na de poetsbeurt. Nu is hij nog "vies".
Ook de foto's van de werkzaamheden tijdens de beurt (bv een open motorblok ivm het aantonen van afwezigheid van BS) worden nog aangevuld.
Was ook een afweging om te wachten of de huidige advertentie te plaatsen. Ondanks reeds 3 serieuze gegadigden toch besloten om deze advertentie te plaatsen die dus regelmatig wordt geüpdatet.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ik snap je keus maar zou zelf niet de advertentie regelmatig updaten. Of in één keer een definitieve of steeds een nieuwe advertentie. Ik hou niet van advertenties die steeds wijzigen maar dat is persoonlijk.
- Luca
Betreft voornamelijk de foto's (die steeds beter, mooier en specifieker worden)
Situatie is niet ideaal. Beste was om te wachten tot na de poetsbeurt. Ben gewoon te ongeduldig
Terwijl ik zeker niet bang ben dan hij niet verkocht wordt. Daarvoor is de interesse al te groot en te serieus.
Situatie is niet ideaal. Beste was om te wachten tot na de poetsbeurt. Ben gewoon te ongeduldig

Terwijl ik zeker niet bang ben dan hij niet verkocht wordt. Daarvoor is de interesse al te groot en te serieus.
- Tim N
Helemaal met de punten van Martijn eens eigenlijk.
Foto's zijn drama, vooral buitenkant, schuinvoor schuinachter zou al meer een idee geven.
En tzt op de zomerwielen + winterset misschien en dat erbij vermelden?
Kwam vanmorgen een mooie E91 LCI tegen ook slechte foto's, op winterset terwijl het een super uitvoering was.
Interieur foto's, stuur recht, mooie matten erin ipv die rubber matten. (kun je wel vermelden eventueel)
Stoelwang, al dan niet schoon, als je ervoor kiest nu te koop te zetten dan ook de wang van nu. (in mijn zoektocht keek ik de advertentie eenmalig, is het niet duidelijk kijk ik verder (of stuurde een mail voor meer foto's die jij dan alsnog moet sturen in huidige staat)
Foto's zijn drama, vooral buitenkant, schuinvoor schuinachter zou al meer een idee geven.
En tzt op de zomerwielen + winterset misschien en dat erbij vermelden?
Kwam vanmorgen een mooie E91 LCI tegen ook slechte foto's, op winterset terwijl het een super uitvoering was.
Interieur foto's, stuur recht, mooie matten erin ipv die rubber matten. (kun je wel vermelden eventueel)
Stoelwang, al dan niet schoon, als je ervoor kiest nu te koop te zetten dan ook de wang van nu. (in mijn zoektocht keek ik de advertentie eenmalig, is het niet duidelijk kijk ik verder (of stuurde een mail voor meer foto's die jij dan alsnog moet sturen in huidige staat)
- Luca
Foto's blijven nog even een drama.
Mattenset is voor de volgende eigenaar gezien er een nette set rubberen matten in ligt.
Onder de Aero ligt momenteel een 16 inch lm winterset met bijna nieuwe kumho winterbanden. Velgen zijn niet van Saab. Set zit niet bij de koop in. Io beschikbaar voor een evt aankoop.
Zodra de Aero is gepoetst worden er direct goede foto's toegevoegd. Locatie alwaar de foto's worden gemaakt is al bekend.
Foto van de stoelwang is uiteraard geen probleem.
Voor de beste advertentie had ik ook eigenlijk gewoon moeten wachten totdat hij helemaal "klaar" was. Gewoon het geduld niet voor gehad. En de liefhebber kijkt er wel doorheen.
Het is tegenstrijdig. Ik weet het. Wil hem goed verkopen maar kom met "bagger" foto's. Maar je kan je vast voorstellen dat de foto's nu (gezien het weer) en momenteel niet beter op wordt.
Komt echt goed.
Wel een aantal foto's van Aero op zijn wintertrim toegevoegd.
Mattenset is voor de volgende eigenaar gezien er een nette set rubberen matten in ligt.
Onder de Aero ligt momenteel een 16 inch lm winterset met bijna nieuwe kumho winterbanden. Velgen zijn niet van Saab. Set zit niet bij de koop in. Io beschikbaar voor een evt aankoop.
Zodra de Aero is gepoetst worden er direct goede foto's toegevoegd. Locatie alwaar de foto's worden gemaakt is al bekend.

Foto van de stoelwang is uiteraard geen probleem.
Voor de beste advertentie had ik ook eigenlijk gewoon moeten wachten totdat hij helemaal "klaar" was. Gewoon het geduld niet voor gehad. En de liefhebber kijkt er wel doorheen.
Het is tegenstrijdig. Ik weet het. Wil hem goed verkopen maar kom met "bagger" foto's. Maar je kan je vast voorstellen dat de foto's nu (gezien het weer) en momenteel niet beter op wordt.
Komt echt goed.
Wel een aantal foto's van Aero op zijn wintertrim toegevoegd.
-
Goeie foto's maken kost 5 minuten. Even een mooie locatie zoeken, ding neerzetten (Wel stuur en voorwielen recht zetten natuurlijk.), 30 foto's van binnen en buiten maken. Klaar.
Gezien de tijd en energie die je in de auto stopt, lijkt me dat het minste wat je kunt doen.
Dat ie dan niet gepoetst is, doet er niet toe.
Dat is iets wat je prima in de tekst kunt vermelden en zal er juist voor zorgen dat ie in het echt alleen maar meevalt. Dus een geïnteresseerde ziet een mooie auto op de foto's en als ie m komt bekijken een nog mooiere auto. Verkocht.
Aanvulling: ik ben zelf geen Saab-o-fiel, dus misschien geeft dat voor bepaalde mensen wel een goed gevoel, maar buitenlandse kentekenplaten op een geadverteerde auto vind ik nooit bijzonder goed overkomen.
Gezien de tijd en energie die je in de auto stopt, lijkt me dat het minste wat je kunt doen.
Dat ie dan niet gepoetst is, doet er niet toe.
Dat is iets wat je prima in de tekst kunt vermelden en zal er juist voor zorgen dat ie in het echt alleen maar meevalt. Dus een geïnteresseerde ziet een mooie auto op de foto's en als ie m komt bekijken een nog mooiere auto. Verkocht.
Aanvulling: ik ben zelf geen Saab-o-fiel, dus misschien geeft dat voor bepaalde mensen wel een goed gevoel, maar buitenlandse kentekenplaten op een geadverteerde auto vind ik nooit bijzonder goed overkomen.
- Luca
Je hebt helemaal gelijk. Alleen staat de auto al in Veenendaal alwaar hij zaterdag zijn beurtje krijgt. En de foto's van vandaag zouden alleen maar afbreuk doen aan de auto. Hij is gewoon heel vies door alle rotzooi op straat....
Maar je hebt gelijk.
Het betreft een Zweeds auto en wordt voorzien van een ned kenteken. Adv het Zweeds kenteken kan de kenner en liefhebber veel waardevolle info achterhalen. Daarom toon ik het kenteken. Alle die info kan alleen mijn verhaal omtrent de auto bevestigen. Wil namelijk open en transparant te "werk" gaan.
En nog even foto van de stoel. Nu nog "vies" en onbehandeld.
Al in redelijk wat stoelen gezeten van 9-5's. Maar deze zit gewoon nog super solide. Mogelijk doordat er weinig verschillende eigenaren op hebben gezeten, dat ze zuinig zijn geweest en dat de eerste eigenaar een vrouw was. (Saab betrof de tweede auto en vrouwen zijn vaak lichter mbt het gewicht)

Ook alvast nieuwe kentekenplaathouders gekocht voor haar toekomstige ned kenteken. Daarnaast wordt de winterset voorzien van Saab naafkapjes. Betreft wel geen originele lm Saab set maar het staat 10x netter.

Maar je hebt gelijk.
Het betreft een Zweeds auto en wordt voorzien van een ned kenteken. Adv het Zweeds kenteken kan de kenner en liefhebber veel waardevolle info achterhalen. Daarom toon ik het kenteken. Alle die info kan alleen mijn verhaal omtrent de auto bevestigen. Wil namelijk open en transparant te "werk" gaan.
En nog even foto van de stoel. Nu nog "vies" en onbehandeld.
Al in redelijk wat stoelen gezeten van 9-5's. Maar deze zit gewoon nog super solide. Mogelijk doordat er weinig verschillende eigenaren op hebben gezeten, dat ze zuinig zijn geweest en dat de eerste eigenaar een vrouw was. (Saab betrof de tweede auto en vrouwen zijn vaak lichter mbt het gewicht)

Ook alvast nieuwe kentekenplaathouders gekocht voor haar toekomstige ned kenteken. Daarnaast wordt de winterset voorzien van Saab naafkapjes. Betreft wel geen originele lm Saab set maar het staat 10x netter.

- Luca
Er is veel interesse in de Saab. Dat is alleen maar super. Maar biedingen van 6000,- doen op een auto met een vraagprijs van bijna 9000,-?????
Je kan het altijd proberen
Je kan het altijd proberen

- Niels
- Auto: Prius+
Het leer moet nog wel ff knap maar dat lag wel in de planning lijkt me 

- Macboy
Dat je onder deze weersomstandigheden geen mooie fotos kan maken is natuurlijk lulkoek.
Heb je nu al 3x geroepen maar trappen we niet in. Fix that shit !
Heb je nu al 3x geroepen maar trappen we niet in. Fix that shit !
- Luca
@niels: leer wordt Idd nog behandeld
@macboy: komt helemaal goed. Nog even geduld
@macboy: komt helemaal goed. Nog even geduld

-
Heb gisteren in een hele knappe 9-5 2.3t gereden (geen Aero). Maar dat rijdt heerlijk! Prachtige wagen, raak je zeker kwijt.