Ja...ik schrok er zelf ook een beetje van. Is wel van tijdelijke aard, zou in 2017 minder moeten worden.Tim N schreef:Dan draai jij de km's ook wel 6 mnd 17K erbij, dat je geen"POES" gekocht hebt
Thx! Heb alleen de voorwielophanging helemaal vervangen, achterkant nog niet aangeraakt. Maakt ook geen vervelende geluiden ofzo, maar zou mij niets verbazen als ie daar bij de volgende APK op afgekeurd wordt. We gaan het zien.jottemj schreef:Deze investeringen zien er allemaal bekend uitMooi om te zien dat je het zo netjes aanpakt. Heb je de subframerubbers en diffrubbers ook al vervangen?
Moet kunnen in een uurtje of 4 - 5. Ik ben wel wat langer bezig geweest i.v.m. alles goed schoon maken, uurtje of 8 gisteren. Nu heb ik wel ook al de waterpomp en thermostaat meegepakt en dat oliefilterhuis aan de kant gehaald natuurlijk.jottemj schreef: Hoe lang ben je uiteindelijk bezig met de pakking bij de kleppendeksel vervangen, vanos en de carterventilatie? Die staan nog op mijn lijst met een 291k en still going strong 523i.