Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Re: Nederland gaat naar de haaien
Doet me denken aan het programma van Pim Fortuyn.
- Luco
Tom schreef:Ben geen Wilders fan.
Ik weet niet wat ik erger vind. Iemand die een probleem ziet maar geen oplossing heeft of mensen die geen probleem zien.
Ik denk dat iedereen het probleem wel ziet, is al verschillende keren toegegeven door verschillende mensen.
En er is ook echt een probleem, maar de mensen die denken dat Wilders dat op gaat lossen zullen zeer teleurgesteld worden.
Een oplossing is zomaar niet gevonden en grenzen dicht gooien hou je echt geen terroristen mee tegen.
Gelukszoekers en misbruikers, autochtoon of allochtoon gewoon keihard aanpakken.
En dat zie ik Wilders ook niet doen.
Wat mij betreft als klein beginnetje meer blauw met meer rechten, nu durft een agent niet in te grijpen omdat die aangeklaagd kan worden.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Als er niet op Wilders gestemd gaat worden zullen we dat allemaal inderdaad nooit weten, of hij iets wel/niet goed/slecht gaat doen, natuurlijk:)
-
Ik zie clown Wilders als afremmende factor voor het wat grotere probleem wat moslims met zich meebrengen in EU in't algemeen.
We moeten tóch wát doen. Want 't probleem is dus al benoemd etc etc. Maar maatregelen zijn dan Wilders uit de politiek verbannen?
Ik wil niet dat m'n klein-kleinkinderen in EU niet meer in een 'democratie' of in 'vrijheid' leven. EU moet 'vrij' blijven, ik zie 't duister in met de huidige politiek op den duur, vandaar. 'Progressief' sluit een grote groep Middeleeuws-denkenden(al zullen ze dat natuurlijk nooit hardop zeggen) in de armen. Stemvee. Tel uit je winst.
We moeten tóch wát doen. Want 't probleem is dus al benoemd etc etc. Maar maatregelen zijn dan Wilders uit de politiek verbannen?
Ik wil niet dat m'n klein-kleinkinderen in EU niet meer in een 'democratie' of in 'vrijheid' leven. EU moet 'vrij' blijven, ik zie 't duister in met de huidige politiek op den duur, vandaar. 'Progressief' sluit een grote groep Middeleeuws-denkenden(al zullen ze dat natuurlijk nooit hardop zeggen) in de armen. Stemvee. Tel uit je winst.
- GTRene
Prachtig omschreven + tigTom schreef:Ben geen Wilders fan.
Ik weet niet wat ik erger vind. Iemand die een probleem ziet maar geen oplossing heeft of mensen die geen probleem zien.
Ook Hielke en Robin

-
Precies daarom voor mij voor de eerste keer een stem voor de PVV. Vorige keer nog gestemd op de PvdD.Tom schreef:Ben geen Wilders fan.
- Snipe
Daar heb ik me nog niet zo in verdiept; toen ik een tijdje geleden keek hadden ze volgens mij nog geen verkiezingsprogramma klaar.Wouter81 schreef:Wat vinden we van het programma van nieuwe partij 'Forum voor Democratie' (https://forumvoordemocratie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) van Thierry Baudet?
-
Mijn stem hebben ze mocht er niks geks gebeuren de komende maanden. Standpunten/ideeën lijken enigszins op die van VNL en GeenPeil, maar vindt de FvD een stuk professioneler overkomen. Eigenlijk elk standpunt zou ook mijn idee kunnen zijn.Wouter81 schreef:Wat vinden we van het programma van nieuwe partij 'Forum voor Democratie' (https://forumvoordemocratie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;) van Thierry Baudet?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Inderdaad Zed, ik denk er eigenlijk precies zo over als jij. Ze hebben een lijst van goede intelligente mensen. Ik heb al vele jaren niet meer gestemd wegens geen enkel vertrouwen in bestaande partijen en meer in het bijzonder politici maar FvD spreekt me wel aan moet ik zeggen. We zullen zien.
-
Ja, dat programma ziet er goed uit en lijkt ook aan te sluiten bij mijn politieke voorkeuren.
- Luco
Dat ziet er inderdaad goed doordacht uit, en met mensen die hun sporen verdiend hebben ipv louche figuren.
- alt
Een sterke debater heeft FVD aan Theo Hiddema.
Ik geniet als hij spreekt.
- Hielke
Ja, Hiddema is bijzonder goed van de tongriem gesneden. Lekker droog ook.alt schreef:Een sterke debater heeft FVD aan Theo Hiddema.
- RS-Ron
Er zijn hier inderdaad verschillende stromingen, lijkt de maatschappij wel........... Hier heeft iedereen alleen een beetje een auto-afwijkingLuco schreef:Tom schreef:Ben geen Wilders fan.
Ik denk dat iedereen het probleem wel ziet, is al verschillende keren toegegeven door verschillende mensen.
En er is ook echt een probleem, maar de mensen die denken dat Wilders dat op gaat lossen zullen zeer teleurgesteld worden.
Een oplossing is zomaar niet gevonden en grenzen dicht gooien hou je echt geen terroristen mee tegen.
Gelukszoekers en misbruikers, autochtoon of allochtoon gewoon keihard aanpakken.
En dat zie ik Wilders ook niet doen.
Wat mij betreft als klein beginnetje meer blauw met meer rechten, nu durft een agent niet in te grijpen omdat die aangeklaagd kan worden.

Gr Ron
- tomgtr
Ik vind het een programma waar niks mis mee is. Ik was ook altijd een groot voorstander van een kamer en kabinet vol technocraten. M'n angst is alleen dat dat weer een stel succesvolle ondernemers zijn op zoek naar hun 5 minutes of fame. Maar ouur afgaande oo profiel van de kandidaten en hun verkiezingsprogramma zouden zij best mijn stem kunnen krijgen.
-
FvD is wel ok:)
Verrek, maart verkiezingen dus komt de heer Van Rijn met'n goed plan, al is nog niet bekend waar die extra 100.000.000 euro vandaan moet komen.
Maarja Van Rijn is van de PvdA dus wij weten wel waar dat geld vandaan gaat komen natuurlijk:)
http://www.nu.nl/politiek/4383945/van-r ... nzorg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Verrek, maart verkiezingen dus komt de heer Van Rijn met'n goed plan, al is nog niet bekend waar die extra 100.000.000 euro vandaan moet komen.
Maarja Van Rijn is van de PvdA dus wij weten wel waar dat geld vandaan gaat komen natuurlijk:)
http://www.nu.nl/politiek/4383945/van-r ... nzorg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Ze komen nu 'slim' met die oproep, omdat velen op sociaal media vaak iets roepen van, wel geld daarheen (asiel en geluks zoekers geld e.d.) maar niet naar/voor ouderen zorg oid, mooi voor de verkiezingen, dan lijkt het net of zij (pvda in dit voorbeeld) met dat idee kwamen en zichzelf op de borst kloppen van, kijk eens zo goed zijn wij.
edit: begin van men tekst was een beetje gebrabbel zag ik nu, nu heel iets duidelijker hoop ik
edit: begin van men tekst was een beetje gebrabbel zag ik nu, nu heel iets duidelijker hoop ik

Laatst gewijzigd door GTRene op 12 jan 2017, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

-
Trap niet meer in de fabeltjes van de PvdA, D66 of GroenLinks en stem voor u eigen toekomst. Programma van de FVD ziet er goed uit.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dat weet geen mens joh.
En over die 100 miljoen uit de PvdA koker, alle partijen (dus ook de VVD) hebben jaren geleden ingestemd met het huidige zorgbudget wat meer dan 75 MILJARD per jaar bedraagt. Daar betalen we inderdaad met z'n allen een hoop belasting voor. En natuurlijk is die 100 miljoen heel veel geld, maar op 75 miljard toch weer niet zo heel erg veel...Beter schuiven ze dat door naar defensie, die schijnen het in deze roerige tijden ook prima te kunnen gebruiken.
En over die 100 miljoen uit de PvdA koker, alle partijen (dus ook de VVD) hebben jaren geleden ingestemd met het huidige zorgbudget wat meer dan 75 MILJARD per jaar bedraagt. Daar betalen we inderdaad met z'n allen een hoop belasting voor. En natuurlijk is die 100 miljoen heel veel geld, maar op 75 miljard toch weer niet zo heel erg veel...Beter schuiven ze dat door naar defensie, die schijnen het in deze roerige tijden ook prima te kunnen gebruiken.
- Luco
Nee joh Bram, Geertje is de verlosser.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Alles wat je vanaf 4 maanden voor verkiezingen hoort, moet je gewoon negeren.
Is het geen verkiezingsretoriek, dan is het wel wisselgeld tijdens coalitiebesprekingen.
Is het geen verkiezingsretoriek, dan is het wel wisselgeld tijdens coalitiebesprekingen.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wel goed punt sliley 

-
Precies.
- tomgtr
Sommige partijen gebruiken niet de laatste 4 maanden voor verkiezingen om verkiezingsretoriek te spuien maar doen dit constant. Geloof dat de technische term daarvoor populist is.