Horloge / Horloges topic
- dvh
Re: Horloge / Horloges topic
Met de kerst dragen we een beetje kleur 

- Bijlagen
-
- 2016-12-25_06-43-20.jpg (617.09 KiB) 1993 keer bekeken
- Fernando
Blijft een skitterend ding dvh, ruilen? 

- Roy RS
haha, ja hij vond het erger dan ik, wellicht ook omdat hij een goede vriend is...en dat komt natuurlijk echt nooit voor, alleen bij bekende waar je extra voorzichtig doetHJ2 schreef:Hahaha!Roy RS schreef: Toen hij na 2 maanden terugkwam...liet de juwelier hem gewoon serieus uit zijn handen kletteren...dus toen waren de wijzers los geschoten...kon hij weer terug, nu net voor kerst terug om de polsWat een lullo! (zal zichzelf wel voor zijn kop hebben gepetst...)
Doet me denken aan de man die mij een onbreekbaar titanium montuur wilde verkopen. Hij zou het wel even demonstreren... KNAK!..
Nou, die hebben we dus maar niet genomen...
Dus wel weer lekker genieten nu met het klokje om je pols (dubbel!)

maar nu waardeer ik het klokje weer enorm en ik krijg ook weer reacties van mensen alsof ik iets nieuws heb

- Macboy
This thread is useless without pics !
- ///Joost
Mooi spul wordt er hier weer gepost zeg. Hot! Ik heb nog steeds een zwak voor de SDDS.
- tomgtr
Dan moet je met Hans gaan shoppen die is ook nog steeds op zoek geloof ik. Is wel een klomp staal hoor, moet je geen kleine polsjes voor hebben.
- dvh
Sorry Fernando. Veel te groot voor mij 
Maar je kan hem misschien idd wel aan Hanz kwijt

Maar je kan hem misschien idd wel aan Hanz kwijt

- Roy RS
goed punt, hierbij wat foto's!Macboy schreef:This thread is useless without pics !
- Bijlagen
-
- IMG_1098.jpg (861.38 KiB) 1767 keer bekeken
-
- IMG_1099.jpg (946.78 KiB) 1767 keer bekeken
- tomgtr
Mooie klok, geen eenvoudig uurwerk. Ik wilde zeggen, wees er zuinig op, maar dat komt iets te laat dus. 

- Luco

wel mooie klok
- Roy RS
het klassieke en door en door analoge van het model spreekt me erg aan, eens wil ik er nog een Benzinger opengewerkte rotor bijkopen, maar dat is me tot nog toe wat te prijzig, plus no such thing als een familiewapen hier, dus moet ik zelf iets bedenken...
- ///Joost
Chique klok om te zien. Het is niet mijn stijl, maar wel uniek. Je ziet het niet alledag.
-
- Auto: M3P, 130i

Deze klok blijft mijn aandacht trekken...
- Macboy
Thx Roy
Misschien nog een foto van de achterkant met de rotor op de dichte plek zodat we het hart kunnen zien ?

Misschien nog een foto van de achterkant met de rotor op de dichte plek zodat we het hart kunnen zien ?
- Macboy
- dvh
Geruchten gaan dat deze uit gaan komen in 2017:

In staal dan hè.
If so.. dan wordt dat een mooi setje naast de BNLR
In staal dan hè.

- Roy RS
Macboy, ik denk dat de jouwe ook gebaseerd is op n eta 7750 basis Valjoux. De merken maken dan hun eigen plaat en pimpen de klok wat, maar wist je vast al
- tomgtr
Geloof er niks van maar als dat zo is dan ga ik sinterklaas heel lief aankijken. Maar zou marketingtechnisch een zeperd zijn.dvh schreef:Geruchten gaan dat deze uit gaan komen in 2017:
In staal dan hè.
Laatst gewijzigd door tomgtr op 29 dec 2016, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zeperd?
- tomgtr
Ja zeperd. GMT master in pan am oftewel pepsi kleuren is mega populair. De nieuwe GMT master II hebben ze ipv rood blauw in zwart blauw uitgebracht. Maar ook in de echte pepsikleuren, echter alleen in witgoud. De aantrekkingskracht van een nieuwe pepsi is zo groot dat zowel David als ik er even naar gekeken hebben. Maar dan wordt je wakker, veel te duur en krasgevoelig om vaak om te hebben.
Als ze hem echt in staal pepsi uitbrengen koopt geen hond meer dit witgouden, en ook de stalen blauw zwarte versie kunnen ze dan wel schrappen.
Als ze hem echt in staal pepsi uitbrengen koopt geen hond meer dit witgouden, en ook de stalen blauw zwarte versie kunnen ze dan wel schrappen.
-
Stalen Pepsi zou ik gelijk kopen.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Inderdaad, geldt ook voor de onderstaande, zou ik in staal zo kopen, maar zou dezelfde marketingtechnische zeperd zijn imhotomgtr schreef:Ja zeperd. GMT master in pan am oftewel pepsi kleuren is mega populair. De nieuwe GMT master II hebben ze ipv rood blauw in zwart blauw uitgebracht. Maar ook in de echte pepsikleuren, echter alleen in witgoud. De aantrekkingskracht van een nieuwe pepsi is zo groot dat zowel David als ik er even naar gekeken hebben. Maar dan wordt je wakker, veel te duur en krasgevoelig om vaak om te hebben.

- Bijlagen
-
- SubBlueWG.jpeg (115.44 KiB) 1595 keer bekeken
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die ceramische zwartrode stalen GMT en de geruchten, tja dat lezen we elk jaar:)
Ook de Pepsi die er inderdaad nu nog alleen in wg is.
Ik vind de Pepsi prachtig, maar 'n zwartrode ceramic hoef ik gewoon niet. M'n eerste Rolex was in 2000 een zwartrode 16710 omdat Subs niet leverbaar waren. Trauma:)
http://blog.perpetuelle.com/watches/rol ... ith-video/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook de Pepsi die er inderdaad nu nog alleen in wg is.
Ik vind de Pepsi prachtig, maar 'n zwartrode ceramic hoef ik gewoon niet. M'n eerste Rolex was in 2000 een zwartrode 16710 omdat Subs niet leverbaar waren. Trauma:)
Ja dan ook 'n Pepsi, dat is 'm, blauw met rood in staal, prachtig. Dit is de wg versie.Tom schreef:Stalen Pepsi zou ik gelijk kopen.
http://blog.perpetuelle.com/watches/rol ... ith-video/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: Fun Damn Mentally
@Ion Lee, ja die is mooi he....
Ben bezig met 'n 1969 sport El Primero (dus 'n dikke kast, niet de bekende kleine 37mm original) op leder van 'n kennis van me. Geweldig ding, maarja 3.5k heb je 'm niet voor....
Ben bezig met 'n 1969 sport El Primero (dus 'n dikke kast, niet de bekende kleine 37mm original) op leder van 'n kennis van me. Geweldig ding, maarja 3.5k heb je 'm niet voor....
-
Stalen Coca Cola lijkt me niet direct een zeperd. Zwart/rood en staal voor de Coca Cola vs. Rood/Blauw en witgoud voor de Pepsi is wat mij betreft voldoende verschil.
Een Day Date met maandweergave is ook een mooi gerucht:

Een Day Date met maandweergave is ook een mooi gerucht: