Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
SlowCo

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door SlowCo » 21 dec 2016, 12:19

Bram schreef:
Mike R32 schreef:De kans dat je dochter verkracht wordt door een asielzoeker is inmiddels vele malen groter. En daar is toch waar je als ouder het eerst naar kijkt, veiligheid voor je eigen kinderen. Liever allemaal het land uit dan de kans dat er een rotte appel blijft zitten.
Ja, want iedere vluchteling is een potentiële verkrachter, en dat zijn alle geboren Nederlanders natuurlijk niet. Die gedragen zich allemaal als modelburger.
Voor alle "ja maar..." mensen incl. Bram:
http://media.tpo.nl/2016/12/20/superhan ... jke-video/

P.S. ik heb een dochter dus zie het inderdaad net zo somber in als Mike het schetst.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 21 dec 2016, 12:29

Robin schreef:Een document van de verdachte is in de vrachtwagen gevonden....soms denk ik dat ik naar een slechte detectiveserie aan t kijken ben.
Wat is dit????
Bij de parijse schietpartij werdt ook een identicatiepapier gevonden, en bij de 9-11 aanval dwarrelde er zelfs een paspoort van een van de kapers naar beneden.

Het valt me mee dat IS nog geen visitekaartjes gebruikt zeg maar.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 21 dec 2016, 12:33

Robin schreef:http://www.nu.nl/terreur-in-europa/4368 ... rlijn.html

Een document van de verdachte is in de vrachtwagen gevonden....soms denk ik dat ik naar een slechte detectiveserie aan t kijken ben.
Wat is dit????
Je bent als terrorist wel heel dom als je aanslag verijdeld word door de politie omdat ze je aanhouden en je geen geldig rijbewijs hebt :coffee:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 dec 2016, 12:34

@Slowco, Lache met Bert Brussen, en inderdaad net als Marius +1

Dit vind ik ook geweldig. Met geld van een ander je land (nog meer) naar de kloten helpen.
http://politiek.tpo.nl/2016/12/21/lodew ... bedrijven/" onclick="window.open(this.href);return false;

@Smiley, ik snap dat 'men' id papieren altijd bij heeft(bij aanhouiding ofzo), maar in die vrachtwagen een document betr uitzetting AZC ofzo?

Een paspoort van terrorist bij 9-11 lijkt me logisch, instapkaart/paspoortcontrole airport nietwaar?

@Bert inderdaad, maar was 't een rbw?

Robin

Bericht door Robin » 21 dec 2016, 12:35

Maargoed ik ben weer gerust betr de gevonden documenten van dader.

We kunnen relaxed verder met Kerst.

ErikS

Bericht door ErikS » 21 dec 2016, 12:52

Bert ///M3 schreef:
Robin schreef:http://www.nu.nl/terreur-in-europa/4368 ... rlijn.html

Een document van de verdachte is in de vrachtwagen gevonden....soms denk ik dat ik naar een slechte detectiveserie aan t kijken ben.
Wat is dit????
Je bent als terrorist wel heel dom als je aanslag verijdeld word door de politie omdat ze je aanhouden en je geen geldig rijbewijs hebt :coffee:
Met 'n dode op de stoel naast je laten ze je met rijbewijs wel rijden? :tooth:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 21 dec 2016, 13:05

SlowCo schreef:
Bram schreef:
Mike R32 schreef:De kans dat je dochter verkracht wordt door een asielzoeker is inmiddels vele malen groter. En daar is toch waar je als ouder het eerst naar kijkt, veiligheid voor je eigen kinderen. Liever allemaal het land uit dan de kans dat er een rotte appel blijft zitten.
Ja, want iedere vluchteling is een potentiële verkrachter, en dat zijn alle geboren Nederlanders natuurlijk niet. Die gedragen zich allemaal als modelburger.

P.S. ik heb een dochter dus zie het inderdaad net zo somber in als Mike het schetst.
Het percentage vluchtelingen in Nederland in vergelijk met ons totale bevolkingsaantal is verwaarloosbaar. Dat de angst bestaat snap ik best, maar voor zover ik weet is die niet gebaseerd op harde cijfers.

Fernando

Bericht door Fernando » 21 dec 2016, 13:14

Afbeelding
"En wat doe je dan, als natie die de veiligheid van haar eigen burgers voorop stelt? DAN GEEF JE DE GEVAARLIJKSTE MAN VAN HET LAND EEN BALKJE VOOR ZIJN OGEN. Chapeau, chapeau, chapeau Duitsland, wat ben jij goed bezig."
Dan flikker je toch ook van je stoel van verbazing...

Robin

Bericht door Robin » 21 dec 2016, 13:23

Echt zo'n neonazistisch arisch uiterlijk heeft ie.

Maar gelukkig is niks gebaseerd op harde cijfers (alleen de harde voorbumper en grill van een Scania) dus hoeven we ons nergens druk om te maken. Vrolijk Winterfeest!

GTRene

Bericht door GTRene » 21 dec 2016, 13:34

lol@Robin :clap:

RJK

Bericht door RJK » 21 dec 2016, 13:46

Bram schreef:Het percentage vluchtelingen in Nederland in vergelijk met ons totale bevolkingsaantal is verwaarloosbaar. Dat de angst bestaat snap ik best, maar voor zover ik weet is die niet gebaseerd op harde cijfers.
Altijd leuk hè cijfertjes. Het aantal doden door terrorisme in Europa is verwaarloosbaar vergeleken met het aantal in het Midden-Oosten...waar maken we ons druk om! :bag:

Tomj

Bericht door Tomj » 21 dec 2016, 13:51

Bram schreef:
SlowCo schreef:
Bram schreef: Ja, want iedere vluchteling is een potentiële verkrachter, en dat zijn alle geboren Nederlanders natuurlijk niet. Die gedragen zich allemaal als modelburger.

Het percentage vluchtelingen in Nederland in vergelijk met ons totale bevolkingsaantal is verwaarloosbaar. Dat de angst bestaat snap ik best, maar voor zover ik weet is die niet gebaseerd op harde cijfers.
Die harde cijfers kunnen mij gestolen worden, ik woon zeer dicht bij een asielcentrum. Ik heb de overlast al aan de lijve mogen ondervinden. Mijn vriendin geeft les aan "anderstalige nieuwkomers" de harde cijfers daar gaan als volgt: 1 op 50 leerlingen doen moeite en willen vooruit. De rest: interesseert het geen bal, willen niets aannemen van een vrouw, vinden alles haram, kijken liever naar al jazeera,... Op vrijdag komen ze niet cuz vrijdaggebed, ramadan, suikerfeest => aanpassen geblazen voor de school. Die mensen zijn kansloos (op de arbeidsmarkt). Verder wordt er regelmatig gevochten in het asielcentrum. Als ik het goed heb zijn het de Afghanen en de Irakezen die elkaar niet kunnen luchten. Klein verkrachtingkje links en rechts, liefst zoveel mogelijk de doofpot in ook, ik kan nog wel even doorgaan

Aan kop in't zand volk heb ik volgende boodschap: mijn moeder heeft kanker gehad, ze hebben toen ook stukken kanker weggesneden, als je kanker wegsnijdt neem je spijtig genoeg ook goede cellen mee weg. Het is hoog tijd om te beginnen snijden vooraleer de boel verder uitzaait.

Hielke

Bericht door Hielke » 21 dec 2016, 14:05

Bram, percentage vind ik niet zo belangrijk. Het type, de afkomst van de vluchtelingen meer. Liever 1000 Chinezen dan 100 Noord Afrikanen.

Zed240

Bericht door Zed240 » 21 dec 2016, 14:49

Tomj benoemt nog een belangrijk punt dat ik hier in het dorp ook regelmatig ondervind. Ze vluchten voor de onrust of oorlog, maar zetten deze hier net zo mooi weer voort. Vechtpartijen, ruzies en een hoop geschreeuw tussen verschillende bevolkingsgroepen die elkaar weer tegenkomen in het asielzoekerscentrum in Nederland.

De oorzaak van de onrust in het Midden-Oosten is niet omdat het daar warm is, of omdat er teveel zand ligt. Het is hun cultuur. Daar weigeren ze ook na binnenkomst in Europa afstand van te doen, waardoor ze hun ruzies hier voortzetten.

WJ

Bericht door WJ » 23 dec 2016, 00:42

http://www.nu.nl/verkiezingen-vs/436965 ... eiden.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://edition.cnn.com/2016/12/22/polit ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tom

Bericht door Tom » 23 dec 2016, 11:46

Ah, de langverwachte ISIS kerstspecial!
Deze keer twee turkse soldaten die levend verbrand worden, terwijl ze aan een ketting zitten, gefilmd in HD.
Kijken op eigen risico. Ziek ziek ziek...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... koran.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre

Bericht door Andre » 23 dec 2016, 12:03

Verbranden is verschrikkelijk. De pijn moet meer dan verschrikkelijk zijn geweest. Ik heb 2 sec gezien ik ben er misselijk van.

Robin

Bericht door Robin » 23 dec 2016, 12:08

Tom, waarom....

buikpijn van.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 23 dec 2016, 12:12

Ik ga er niet eens naar kijken, geloof het zo ook wel.

Tom

Bericht door Tom » 23 dec 2016, 12:14

Ik kan die shit ook niet kijken, heb een paar seconden gezien en snel wat geklikt. Was meer dan genoeg om m'n maag te laten draaien. Letterlijk en figuurlijk misselijkmakend. Dit soort shit zal ongetwijfeld gebruikt worden in trainingsvideo's om nieuwe IS lui, die hier rondlopen, op te leiden.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 23 dec 2016, 12:15

Volgens onze regering is amri gelukkig geen gevaar meer. Zijn ze nu echt zo naïef in Den Haag? Via de vluchtelingenroutes zijn komen er wel duizenden amri's Europa binnen.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 23 dec 2016, 13:43

Ik ga dat filmpje maar niet bekijken.

Gelukkig hebben we (binnenkort) 2 sterke wereldleiders (Trump en Poetin). Trump is ook druk bezig een team van ijzervreters om zich heen te verzamelen, zoals bijv. James Mattis. Geweldige generaal is dat. Nu nog hopen dat Trump en Poetin prima kunnen samenwerken en niet zoals de stupide EU een nieuwe koude oorlog met de Russen ontketenen en de krankzinnige haatbaarden in het midden-Oosten kunnen zich klaarmaken voor nog meer strijd tegen hen.

Op de EU hoeven we onze hoop in ieder geval niet te vestigen. Onze 'leiders' hier zijn slechts laffe Chamberlains.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 23 dec 2016, 13:58

Probleem van Europa ligt nog veel dieper. Iedereen krijgt de leider die hij/zij verdient. We kiezen onze leiders immers zelf. De Europeaan en dus Europa gaat ten onder aan zijn eigen naïviteit.

Fernando

Bericht door Fernando » 23 dec 2016, 14:21

Wouter81 schreef:Nu nog hopen dat Trump en Poetin prima kunnen samenwerken en niet zoals de stupide EU een nieuwe koude oorlog met de Russen ontketenen en de krankzinnige haatbaarden in het midden-Oosten kunnen zich klaarmaken voor nog meer strijd tegen hen.

Hij heeft in ieder geval Rex Tillerson, CEO van oliemaatschappij Exxon Mobil, geselecteerd als minister van Buitenlandse Zaken en die staat bekend als iemand die goede relaties onderhoudt met Poetin.

Tomj

Bericht door Tomj » 23 dec 2016, 15:16

Ik heb het filmpje uitgekeken, was niet gemakkelijk. Om dan te weten dat er zoiets bestaat als " teruggekeerde syriëstrijders"

Plaats reactie