Bram schreef:SlowCo schreef:Bram schreef:
Ja, want iedere vluchteling is een potentiële verkrachter, en dat zijn alle geboren Nederlanders natuurlijk niet. Die gedragen zich allemaal als modelburger.
Voor alle "ja maar..." mensen incl. Bram:
http://media.tpo.nl/2016/12/20/superhan ... jke-video/
P.S. ik heb een dochter dus zie het inderdaad net zo somber in als Mike het schetst.
Het percentage vluchtelingen in Nederland in vergelijk met ons totale bevolkingsaantal is verwaarloosbaar. Dat de angst bestaat snap ik best, maar voor zover ik weet is die niet gebaseerd op harde cijfers.
Die harde cijfers kunnen mij gestolen worden, ik woon zeer dicht bij een asielcentrum. Ik heb de overlast al aan de lijve mogen ondervinden. Mijn vriendin geeft les aan "anderstalige nieuwkomers" de harde cijfers daar gaan als volgt: 1 op 50 leerlingen doen moeite en willen vooruit. De rest: interesseert het geen bal, willen niets aannemen van een vrouw, vinden alles haram, kijken liever naar al jazeera,... Op vrijdag komen ze niet cuz vrijdaggebed, ramadan, suikerfeest => aanpassen geblazen voor de school. Die mensen zijn kansloos (op de arbeidsmarkt). Verder wordt er regelmatig gevochten in het asielcentrum. Als ik het goed heb zijn het de Afghanen en de Irakezen die elkaar niet kunnen luchten. Klein verkrachtingkje links en rechts, liefst zoveel mogelijk de doofpot in ook, ik kan nog wel even doorgaan
Aan kop in't zand volk heb ik volgende boodschap: mijn moeder heeft kanker gehad, ze hebben toen ook stukken kanker weggesneden, als je kanker wegsnijdt neem je spijtig genoeg ook goede cellen mee weg. Het is hoog tijd om te beginnen snijden vooraleer de boel verder uitzaait.