partyondude schreef:Verrek
ZAL DE LEEFTIJD WEL ZIJN,PARTYBOY

Ik heb toevallig tussen de runs door eens de bandenspanning gemeten. Om dat ik al bijna geen lucht heb in mijn banden (30 en 25 serie) staat hij voor op 2,9 en achter op 3,1. Binnen 3 minuten na de run achter nog eens opgemeten. Staat ie maar liefst op 4,1 bar!! Het loopt dus echt wat meer op dan een paar tienden.GTRene schreef:met de Z3M en dus ook de Hartge heb ik normaal altijd 2.4 voor en 2.6 achter bevalt erg goed, maar heb het nu iets zachter gedaan ivm het warme weer morgen...nu op 2.3 voor en 2.5 achter.
Met in elk geval 20 graden morgen en hoge snelheid rijden kan de druk een behoorlijk stukje hoger komen met de druk die ik heb schat ik 2.5 en 2.7
de runs met de hoge snelheid tijdens CBR? en heb jij zoveel druk in je banden al standaard? tjongeM-bitious schreef:Ik heb toevallig tussen de runs door eens de bandenspanning gemeten. Om dat ik al bijna geen lucht heb in mijn banden (30 en 25 serie) staat hij voor op 2,9 en achter op 3,1. Binnen 3 minuten na de run achter nog eens opgemeten. Staat ie maar liefst op 4,1 bar!! Het loopt dus echt wat meer op dan een paar tienden.GTRene schreef:met de Z3M en dus ook de Hartge heb ik normaal altijd 2.4 voor en 2.6 achter bevalt erg goed, maar heb het nu iets zachter gedaan ivm het warme weer morgen...nu op 2.3 voor en 2.5 achter.
Met in elk geval 20 graden morgen en hoge snelheid rijden kan de druk een behoorlijk stukje hoger komen met de druk die ik heb schat ik 2.5 en 2.7
damn dat had ik echt niet verwacht zoveel op alleen rechtuit branden...M-bitious schreef:Ja was wel een leuke test dacht ik.
De hoge spanning wordt aanbevolen door de diverse tuners, waaronder jouw vriendjes van Hartge
Ja inderdaad, maarja bij 300 en hoger krijgt de carros e.d. het ook behoorlijk voor de kiezen met de luchtbarriere en wegdek, denk dat je met race auto's van zeg 15 jaar geleden heel wat meer problemen had danM-bitious schreef:De auto werd voor wel ietsje zoekerig boven de 300kmh, zonder dat ik hoefde corrigeren. Maar dat kan ook domweg de opwaartse druk zijn.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten