Robin schreef:Ik hoef de achtergrond niet te weten, maar een Daytona Ceramic weer wegdoen?
Hij zat niet fijn ( for real ) en ik had er minder klik mee dan met duikers ( sub / sd / nu gmt ). Dus dan gaan we gewoon weer terug.
Heb nog even zitten twijfelen om hem in te ruilen op een witgouden pepsi .. maar toen kickte gezond verstand weer in..
Maar hij zat gewoon echt niet fijn... Terwijl je overal leest dat een Daytona juist prettig draagt. De SD bijvoorbeeld vind ik juist door die bult aan de onderkant lekker veel 'topgrip' hebben. Dat horloge zit gewoon vast om de pols wanneer je het bandje ( wat overigens veel beter af te stellen is bij de SD dan bij de Daytona ) precies vast zet.
De Daytona is veel platter/vlakker aan de onderkant. Die blijft gewoon schuiven en glijven. Ding heeft geen grip ( om mijn dunne polsen.. )
Daarbij miste ik toch gewoon nét dat stoere wat de Sub(varianten) wel hebben. Het gekartelde randje en om over de afleesbaarheid in het donker maar niet te spreken.. Dat was gewoon niet te zien bij de Daytona.. Die wijzertjes zijn zo dun, en dan boven de witte achtergrond.. je zag er gewoon geen kloot van.
Dus.. Heb ik nu weer wat duikers erbij
Denk ook niet dat ik hem ga missen. Leuk om geprobeerd te hebben. Mooi horloge. Maar niks voor mij, blijkt.. toch. .